Ga naar inhoud

afkoppelen externe HDD


ruud

Aanbevolen berichten

Wat te doen als je je externe HDD wil afkoppelen, te volgen procedure hardware icoon in taakbalk, usb apparaat voor massa opslag selecteren en stoppen klikken, dan volgende usb apparaat, algemeen volume (I),

s-line 2 portable usb device, eender welke van deze 3 mogelijkheden ik kies, krijg steeds de melding "kan het algemene volume nu niet stoppen. Probeer het apparaat later opnieuw te stoppen" ik wil het ook zo niet uittrekken omdat dat beschadiging kan veroorzaken. Kan het kwaad als dit nog insteekt bij het afsluiten van de PC? Dan wordt het zowiezo uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit probleem heb ik ook al meerdere keren voorgehad. Dan staat er ofwel nog een toepassing open die de harde schijf nodig heeft of Windows blokkeert het verwijderen.

Wat ik je kan aanraden is Unlocker hier te downloaden en te installeren.

Na de installatie kan je met je rechtermuisknop klikken op je externe harde schijf in "Deze Computer", dan moet je klikken op "Unlocker" waarna het programma opstart en klik je op alles vrijgeven.

Hierna zou je de schijf gewoon moeten kunnen verwijderen via de normale weg die jij beschrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.