Ga naar inhoud

Kan ik mijn Windows 7 nog upgraden naar Windows 10


terrin

Aanbevolen berichten

Hier de afbeelding waarop ik de productsleutel onleesbaar gemaakt heb.

1905361474_Aantekening2020-01-13094756.png.2c7296a2e88c1ff918fccd57c1f777bc.png

 

Deze laptop is perfect geschikt voor Windows 10.

 

15 minuten geleden, Passer zei:

hoe groot is de systeempartitie van je huidige 7 - Want als die te klein is gaat het feest ook niet door.  (ze zou minstens 459mB groot moeten zijn)

Daar is ooit veel om te doen geweest en er is ook een grote verscheidenheid aan cijfers over verschenen.

Ter controle heb ik een test pc nog eens opgestart waarop ik enkele jaren geleden een upgrade van Windows 7 Home 32-bit naar Windows 10 Home 32-bit heb uitgevoerd. De onzichtbare systeem partitie is hier 102 MB. Zo zie je maar.

 

Hier een handleiding voor een clean installatie: https://www.pc-helpforum.be/topic/59341-windows-10-installeren/

 

Als je geen Microsoft gebruikersaccount wenst in te stellen tijdens de installatie hou dan rekening met wat hier te lezen valt:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, terrin zei:

 

Zou dat de oorzaak van zijn, of is die laptop niet compatibel genoeg voor windows 10 ?

 

mvg 

 

 

Ik heb een lichte laptop Lenovo W10. Bij een reeks updates blokkeerde alles. Bij navraag bij Microsoft kreeg ik te horen dat sommige lichte laptops Die W10 niet aankunnen! (er ging een oplossing komen binnen enkele maanden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.