Ga naar inhoud

Wachtwoord wordt wel/niet geaccepteerd


peter vB

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, peter vB zei:

Dus, helaas ben ik bang dat deze antwoorden geen aangrijpingspunten bieden voor een oplossing via mijn systeem.

Of de detectie van Hitman zou iets moeten betekenen...

De antwoorden op die vragen helpen wel bij een oplossing.

 

11 uren geleden, peter vB zei:

3) Zowel PC, GSM of tablet bieden geen soelaas bij aanpassing wachtwoord/inloggen.

Als je het probleem via elk apparaat heb ligt het probleem toch bij KPN, zo zie je dat het niet alleen op je systeem is.

Misschien dat het probleem nog door je modem/router kan komen is die al eens gereset?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag Moderator, ik had gisteren al een keer via mijn GSM - voortschrijdend inzicht ;) - verbinding gezocht met webmail zonder het WiFi-netwerk te gebruiken. Het probleem blijft.

Daarmee is ook het modem uitgesloten als storingsbron.

 

Mede dankzij uw bijdrage en die van Stegisof, kan ik niet anders dan concluderen dat alleen KPN kan bijdragen aan een oplossing.

In ieder geval mijn dank voor het inspelen op mijn vraag. Ik weet nu in ieder geval waar ik terecht kan met digitale problemen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak en oplossing van wel/niet accepteren van mijn wachtwoorden.

Ik heb drie e-mailadressen bij KPN. Een van de adressen was gehackt. Reden voor mij om de wachtwoorden van alle drie aan te passen.

In mijn accounts bij KPN de wachtwoorden aangepast, dit eveneens gedaan in mijn Outlook. Daarbij heb ik wellicht fouten gemaakt in de registratie van de wachtwoorden.

Ik heb verzuimd om ook meteen de wachtwoorden op al  de andere apparaten aan te passen: 2xGMS, 4xTablet.

Al mijn apparaten (e-mailprogramma's) scannen bij een wifi-verbinding om het kwartier of er sprake is van een update.

Dat automatisch scannen zal ik in het vervolg maar uit zetten.

Zodra de KPN-server tien maal benaderd is door een programma zonder dat er - door een 'fout' wachtwoord - een verbinding tot stand komt, wordt het account met het bijbehorende IP-adres geblokkeerd.

 

De oplossing was: alle account op de apparaten verwijderen, een uur wachten, en vervolgens de accounts weer aanmaken.

Op dit moment ben ik weer in de lucht.

 

Conclusie:

Het was geen systeemfout bij KPN, ik was zelf de oorzaak van het probleem. Het veiligheidssysteem van KPN heeft uitstekend gewerkt.

Lijkt mij niet zo complex om deze oplossing ook bij de reguliere medewerkers van de helpdesk neer te leggen. Dat dan weer wel.

Na vier dagen zonder e-mail, blijkt de wereld nog steeds gewoon te draaien. Niet onbelangrijk om ook dat eens vast te stellen.

 

Beste Moderator, ik hoop dat iemand anders die dit overkomt hier iets aan heeft.

Nogmaals dank voor de support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ja dit klinkt simpel als je het weet, en net wat je zegt deze oplossing kan een helpdesk ook uitleggen.

Bedankt voor je bericht terug en mag je het volgende nog doen.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.