Ga naar inhoud

sasin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Na de laatste update openen mijn Downloads ineens niet meer (links boven in het rijtje van de verkenner).

Rondje blijft draaien.....bijna klaar.........en dan krijg ik de foutmelding: "Verkenner reageert niet".

Bij de andere items zoals Afbeeldingen, Bureaublad, Documenten, Muziek heb ik geen problemen.

 

Hoop dat u mij kunt helpen. Mvg, Sasja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechter muisknop op de map Downloads en kies Eigenschappen.

 

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 

Let wel: Windows 10 beveelt nu Knippen en aantekenen aan i.p.v. het knipprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je goed gedaan. Vreemd dat je systeempartitie de schijfletter D heeft. We moeten dus nog een en ander even nakijken.

 

Doe eens hetzelfde met de map Documenten.

 

En klik ook eens met de rechter muisknop op START en kies Schijfbeheer.

Vergroot het venstertje van schijfbeer zodanig dat alles goed zichtbaar is, maak er een screenshot van en toon dat ook eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat sluit ik niet uit falstring maar ik vind het wel vreemd dat de locatie van de volledige gebruikersmap (Users) naar de data (D:) partitie verplaatst is. De normale manier van werken is dat men enkel de map van de aangemelde gebruiker verplaatst.

Maar omdat de mappen Documenten, Afbeeldingen, enz wel open gaan blijkt dat niet het probleem te zijn.

Ik denk er nog eens over na.

 

Maar als je nu eens naar de data partitie gaat  en daar de map Downloads opent, wat gebeurt er dan?

Dus Data (D:) Users\Gebruiker\Downloads

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.