Ga naar inhoud

haperingen in video-weergave


froos

Aanbevolen berichten

Als ik naar een uitzending van "Uitzending gemist" (UG) kijk op mijn laptop hapert het beeld om de 5 seconden.

UTube bekijken gaat prima zonder haperingen. Als ik mbv Minix op een TV naar hetzelfde kijk is er geen probleem met UG. Het kan dus niet de Wifi-bundel zijn, denk ik.

Welk programmaatje zit me in de weg?

Iemand een idee?

 

Groet,

 

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer eens met deze laatste update (klik)

Typ bij serienummer uw 5A446610Q

Dan Windows 10 kiezen.

Dan PC Health Monitor op download klikken en uitpakken en installeren.

Herstart de laptop

 

Gaat het hier om Ziggo of KNP Uitzending Gemist.

Normaal gezien zou alleen bij Linux een probleem mogen zijn doch ik kon niet testen voor andere.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit leverde alleen op dat de PC health monitor geïnstalleerd moest worden. Dat heb ik dus gedaan. Alles ziet er normaal uit.

Het gaat hier om KPN uitzending gemist.

 

Nog iets: als ik alle programma's afgesloten heb is de harde schijf nooit helemaal in rust. Om de x seconden flikkert het HD lampje even op. Ik vraag me af of dat er iets mee te maken heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat we verder gaan zullen we eerst kijken of er misschien een ander oorzaak is (later pak ik dan hardware)

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.