Ga naar inhoud

Audio + Windows Update problemen


Shiruvan

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Had een tijdje geleden problemen met mijn computer maar deze had ik na lang zoeken opgelost.
Nu heb ik een nieuw probleem maar volgensmij gaat die gepaard met meerdere problemen.
Hier wat informatie over mijn computer en mijn problemen:

Windows 10 Home
Intel Core i7-7700K CPU 4,20GHz
16 GB RAM / 64-bits besturingssysteem

- Ik kan op heel veel niet klikken als ik iets zoek via Start, zoals Windows Update
- Windows Update werkt niet; er kan geen verbinding worden gemaakt met de updateservice
- Laatste probleem dat ik erbij heb gekregen is dat ik geen audio heb, ik kan mijn "Audio Services" ook niet meer starten


Wat heb ik gedaan om het op te lossen:

- Drivers opnieuw geïnstalleerd
- Windows Update lukt niet dus dus ik kan dus niet updaten
- Audio Services etc. opnieuw proberen te starten
- DISM RestoreHealth uitgevoerd


Het is me eerder gelukt om via de DISM RestoreHealth optie mijn eerdere problemen op te lossen.
Helaas heeft dit niet voor nu iets opgelost want ik weet niet wat ik met de log moet doen om de corrupte bestanden op te sporen.
Ik heb de CBS.log hierbij toegevoegd en hopelijk kan ik hiermee worden geholpen!

CBS.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/2/2020 om 11:15, Passer zei:

Ik ga nog even op andere reacties wachten, maar 'k heb het idee dat een herinstallatie van Windows hier het snelst en het best zou zijn.

Euh: heb je de windows 1909-upgrade al binnen of zit je nog op de 1903 of lager?

Maar wat kan je met deze informatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, zaten we op een verkeerd spoor?

 

Goed, terug op de rails: ik denk dus dat een herinstallatie de snelste oplossing is - en daar dacht jij blijkbaar ook al aan.

Ben je er bekend mee of wil je wegwijzertjes?

 

ps: er is geen 100% waarborg dat daarmee je probleem opgelost is: indien het bv een hardwareprobleem is, lost een hersteloperatie niets op - maar dan nog ben je niets verloren en heb je al minstens de zekerheid dat je windows toch terug ok is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.