Ga naar inhoud

Batterij icoon verdwijnt


h@rry

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, kape zei:

Als u het batterijpictogram aan de taakbalk wilt toevoegen, selecteert u Start > Instellingen > Persoonlijke instellingen > Taakbalk en schuift u vervolgens omlaag naar het meldingsvak. Kies Selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven, en stel de Aan/uit -knop in op Aan. Als u het batterijpictogram nog steeds niet ziet, Selecteert u verborgen pictogrammen weergeven op de taakbalk en selecteert u vervolgens het batterijpictogram.

Hoi, indien ik het icoon er niet staat, kan ik via deze weg de Aan/Uit-knop niet bedienen, hij staat in het grijs. Nadat ik via die andere weg het icoon heb teruggezet, staat de knop vanzelf op AAN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, kape zei:

En ondanks de AAN-stand, verdwijnt het pictogram nog altijd ?

Ik heb net voor de 3de keer vandaag de pc afgesloten en terug opgestart. Telkens hetzelfde ritueel doorlopen, nml 

Microsoft AC-adapter  Uitschakelen. Zet hem daarna weer op inschakelen.

hetzelfde voor de Microsoft ACPI-besturingsmethode

en gecheckt of de knop op AAN staat

en zie, nu bij de 3de heropstart staat het batterij-icoon er wél ...

Ik ga die heropstart straks nog wel eens doen, want misschien is dit een toevalstreffer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raadpleeg de geschiedenis van Windows update eens en kijk eens naar de tijdstippen waarop de recentste updates uitgevoerd zijn.

Waarom? Omdat het al eens voorvalt dat het uitvoeren van updates om diverse redenen veel tijd in beslag kan nemen. In dat geval is het perfect mogelijk dat je tijdens die fase  tijdelijke "mankementjes" vaststelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, droske zei:

Raadpleeg de geschiedenis van Windows update eens en kijk eens naar de tijdstippen waarop de recentste updates uitgevoerd zijn.

Waarom? Omdat het al eens voorvalt dat het uitvoeren van updates om diverse redenen veel tijd in beslag kan nemen. In dat geval is het perfect mogelijk dat je tijdens die fase  tijdelijke "mankementjes" vaststelt.

Recentste update was 12 februari. Kan dus wel kloppen met mijn idee dat het sedert enkele weken was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet : OPGELOST ?

Ik heb het batterij-icoon teruggehaald, en dan gesleept in het vak VERBORGEN PICTOGRAMMEN. Vervolgens heb ik het van daaruit terug gesleept naar de taakbalk. PC afgesloten en heropgestart en ... het batterij-icoon staat er nog.

Misschien te vroeg om victorie te kraaien, maar ik heb toch hoop :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.