Ga naar inhoud

geluid


Geert Roelant

Aanbevolen berichten

Geert had een tweede topic hierover geopend en hierin vertelde hij (over deze computer dus):

 

Quote Geert:  Ik krijg geen geluid uit mijn boxen terwijl alles juist aangesloten is en mijn lichtje van mijn box brand. In mijn taakbalk staat bij het teken van mijn box een kruisje en als ik daarop klik komt erop dat mijn luidspreker en audio niet aangesloten zijn terwijl dat wel is. Hier zijn mijn gegevens ; AMD high definition audio device en van de processor HP intel (r) core (tm) i5-44605 cpu@ 2,90 ghz 8gb en 64 bits en desktop 04tn10q

 

(het andere topic wordt gesloten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Passer zei:

In mijn taakbalk staat bij het teken van mijn box een kruisje en als ik daarop klik komt erop ...

Geert: klik er eens rèchts op en kies dan onderaan voor  Geluidsproblemen oplossen - kijk of je er verder mee raakt?

 

En zoals Stegisoft al zei: heb je het stekkertje van je boxen wel in de GROENE input (gaatje) gestoken?

Indien dit zo is, dan ook graag antwoord op deze twee vragen:

Op 2/3/2020 om 22:55, stegisoft zei:

Anders even merk en model opgeven.

Wel altijd in configuratiescherm / geluid nakijken of uw luidspreker actief is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.