Ga naar inhoud

WD my pasport ulta 1 TB herstellen


Aanbevolen berichten

WD my pasport ulta 1 TB herstellen

Ik heb onlangs mijn WD my pasport ulta 1 TB uitgeleend aan mijn dochter
Die heeft per ongeluk met haar smartphone(hoe weet ik ook niet)alles gewist dat er op stond
Ik heb intussen met Ease Us data recovery wizard alles terug maar het lukt me niet om iets terug te plaatsen op de harde schijf.
Ook geen nieuwe data?
Moest er iemand zijn die mijn probleem kan oplossen dan zou ik er zeer dankbaar voor zijn.
Misschien de fabrieksinstellingen terugplaatsen of zoiets.
Indien het mogelijk is kan de hulp in een soort van stappenplan gegeven worden want met mijn 63 ben ik echt een leek op computergebied

Aantekening 2020-04-10 113626.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fritzthefox,

 

welkom op PCH !

 

Al eerst iets BELANGRIJK: als je aan het terughalen (recoveren) gaat dan zet je de gevonden dingen NIET terug op die schijf-zelf , maar op een àndere schijf of partitie.

Waarom? omdat er anders de kans bestaat dat je dingen die nog op die schijf staan gaat overschrijven / op de plaats waar de oude (terug te halen) restanten staan de nieuwe dingen gaan zetten, want dan kan je aan die oude zaken niet meer aan!

 

Die schijf: stond daar je Windows op of stonden daar alleen je eigen bestanden op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh.. 'k ben even niet mee: wat je terughaalde stond op een àndere schijf. Die andere schijf: is dàt de 'bron' of is die WD 1TB de 'bron'

(met Bron bedoel ik hier die schijf die gewist is en waar je nog alles van af wil halen?)

 

BEgrijp ik je dan goed: je hebt een WD 1TB waar alleen maar EIGEN bestanden op stonden en die zijn allemaal gewist en die wil je terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, ligt de zaak dan anders?

 

maar voor alle duidelijkheid:

> je bedoeling is dus niet die gewiste bestanden terug te halen (of wel of een deel ervan?)

> je bedoeling is van terug bestanden op die 1TB schijf te zetten, maar dat lukt niet?

  (indien je dit laatste bedoelt: lukt het wel als je een kleiner bestand neemt? Want je plaatje doet me mezelf afvragen: is er nog plaats genoeg op die schijf?

 

Kan je me een plaatje bezorgen van Schijfbeheer (*) van die schijf?

 

(*) rechts klikken op je Windowsknop en dan staat Schijfbeheer in het lijstje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fritzthefox,

 

wat Iescape bedoelt is, dat jij die vraag ook al op een ander forum plaatste en dat dit kan leiden tot 'door mekaar praten en proberen'

Ofwel sluiten we hier dit topic en ga je op het andere forum verder,

ofwel meld je op het andere forum dat je daar voorlopig stopt en gaan we hier verder.

Aan jou de keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.