Ga naar inhoud

loopt vast met goed specs


Gert-Jan2001

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Mijn game computer die ik 29 okt 2017 zelf in elkaar heb gezet heel vaak problemen gehad met het vastlopen op elk moment. ik heb me pc wel eens gereset in die tijd en toen was het 2 week weg maar toen begon het weer. in die 2.5 jaar ben ik 2 keer verhuist dus ik denk niet dat het aan het mijn internet ligt. als ik GTA V aan het spelen ben dan loopt soms zomaar mij game vast en verslaat iedereen de game. soms duurt dit vastlopen 30 seconden maar soms ook 2 min. dit vastlopen gebeurt ook als ik voor school bezig ben in een ontwerp programma (inventor).

 

is er iemand die weet waar het probleem ligt en een oplossing weet?

 

mvg Gert-Jan

 

AMD Ryzen 5 1600 Six core processor

16 gb 3600MHz ram

MSI 1060 6gb videokaart

ssd 500 gb 

hhd 1 tb

asrock x370 moederbord

corsair 650W voeding

ethernet snelheid 12ping 250 download 25 upload

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/6/2020 om 19:10, Broere69 zei:

Ik denk persoonlijk dat je videokaart te warm krijgt en dat het daarmee is dat het soms vast gaat.

download eens Speccy en lees het eens uit.

 

ik heb gekeken tijdens het spelen van GTA V op max. de temperaturen van mijn videokaart blijven tussen de 50 en 58 graden. de temperaturen van mijn processor zijn ook tussen de 50 en 58 graden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Broere69 zei:

Heb je gecheckt of de PCI-e snelheid 16x is in je BIOS?

Is je monitor aangesloten via hdmi? test ook eens andere poorten

Is je bios ook up-to-date? daar moet je heel zeker van zijn.

 

ik heb de de PCI-e snelheid gecontroleerd en die staat op auto. mijn monitoren zijn aangesloten via hdmi heb zelfs een nieuwe kabel geprobeerd die ik nog had liggen geen verandering. en bios is echt up-to-date.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.