Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

nolikomaaseik

Meerdere Handtekening instellen bij app Mail (Windows 10)

Aanbevolen berichten

Bestaat de mogelijkheid om meerdere handtekeningen aan te maken in de app Windows 10 mail ? Ik heb nu een handtekening aangemaakt : Met vriendelijke groeten , Theo . 

Kan ik daarbuiten nog een handtekening aanmaken waar mijn volledige naam op staat en eventueel adres ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Per e-mailaccount kun je slechts 1  handtekening aanmaken in de app Mail.

Natuurlijk kun je in de app Mail meerdere e-mailaccounts opnemen: eentje van Telenet, een van outlook.com, een van gmail. En die verschillende accounts kun je dan ieder een eigen handtekening geven.

Maar wat jij wilt: voor één e-mailaccount verschillende handtekeningen aanmaken, dat kan volgens mij niet in de app Mail van Windows 10.

Hier vind je wat meer informatie over het maken en het gebruik van een handtekening in de app Mail: https://www.lifewire.com/use-signatures-in-windows-10-mail-4123784

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Maar wat jij wilt: voor één e-mailaccount verschillende handtekeningen aanmaken, dat kan volgens mij niet in de app Mail van Windows 10.

Het is dat wat ik gaarne wilde . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ja, dat meende ik al begrepen te hebben. De app Mail van Windows 10 is een eenvoudig e-mailprogramma en het heeft zijn beperkingen. 
    In Outlook (onderdeel van Microsoft Office) kan wel wat jij wilt, maar Microsoft Office is niet gratis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...