Ga naar inhoud

PDF printer in Windows 10


djdanvan

Aanbevolen berichten

Misschien kan het nog wel, maar krijg jij die mogelijkheid niet direct te zien, omdat niet alle (virtuele) printers in het venster passen.

Als ik deze website open heb staan in Firefox en dan klik op Bestand > Afdrukken, dan krijg ik het volgende te zien:

5f00aa356ea67-Ashampoo_Snap_2020.07.04_1

 

Het lijkt dan net of er maar twee afdrukmogelijkheden zijn. Er zijn er echter meer. Als ik die grijze schuifbalk wat naar links trek, dan krijg ik het onderstaande te zien:

5f00aaa7a0e2a-Ashampoo_Snap_2020.07.04_1

 

Sleep ik die grijze balk helemaal naar links, dan zie ik het onderstaande:

5f00aaca55cba-Ashampoo_Snap_2020.07.04_1

 

Probeer dat ook eens.

En in plaats van aan die schuifbalk te trekken, mag je ook klikken op de pijl naar links of de pijl naar rechts, die aan weerszijden van die schuifbalk staan.

Of je gebruikt de pijl naar rechts en pijl naar links, die op je toetsenbord staan.

 

Krijg je dan wel de mogelijkheid om naar PDF te printen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft,

Ja, gewoon afdrukken lukt, maar vroeger kon ik ook kiezen tussen PDF printen ook "Microsoft print to PDF" of Microsoft XPS.

Dit gebruikte ik nogal om een file naar een PDF file om te zetten, maar nu vind ik dit niet meer.

Kan dit terug gehaald worden?

gr djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je nu met Microsoft Word aan het werken? Welke versie? Zelf gebruik ik Microsoft Office 2016

Als ik op het naar beneden gerichte driehoekje achter mijn standaardprinter klik, krijg ik dit te zien:

5f00d204094d3-Ashampoo_Snap_2020.07.04_2

Daar zit dus wel Microsoft Print to PDF bij (en nog een paar andere virtuele printers)

Werk jij misschien online (via een web app)?

 

Klik anders in die blauwe linker kolom eens niet op Afdrukken, maar op Exporteren.

Dan hoor je ook de mogelijkheid te krijgen om het bestand op te slaan als PDF:

5f00d25d69067-Ashampoo_Snap_2020.07.04_2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.