Ga naar inhoud

aanmelden zonder wachtwoord of pin


Aanbevolen berichten

Kijk eens welke versie van Windows 10 je staan hebt.

Klik met "rechts" op START en kies Systeem.

 

Is het al versie 2004 of nog 1909 ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er al uit.

Als ik de computer opnieuw opstart krijg ik bij het beginscherm de mogelijkheid om met pin of met wachtwoord in te loggen. Voor dat laatste heb ik gekozen en na de daadwerkelijke inlog opnieuw de procedure (netplwiz)  uitgevoerd om in het vervolg zonder wachtwoord te kunnen inloggen en zie daar nu krijg ik wel de mogelijkheid om het vinkje weg te halen.

 

Dus jouw vermoeden dat bij een pin-aanmelding dit veldje misschien niet beschikbaar is klopte helemaal. Nogmaals dank voor het meedenken. 

 

Groet, 

Geertjan 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

Dus jouw vermoeden dat bij een pin-aanmelding dit veldje misschien niet beschikbaar is klopte helemaal. Nogmaals dank voor het meedenken. 

 

Toch niet helemaal. Dat is bij mij enkel bij Windows 10 versie 2004 het geval, bij versie 1909 kun je dat wel uitvinken.

Maar inderdaad, de oplossing is deze die jij gebruikt hebt hoewel het bij mij toch nog net iets anders is. Ik kan bij het aanmelden niet (meer) kiezen tussen aanmelden met pincode of met wachtwoord wat vroeger (versie 1909) wel het geval was. Ik kan me wel met mijn wachtwoord i.p.v. de pincode aanmelden door in het aanmeldingsscherm te klikken op Ik ben mijn pincode vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het in ieder geval wel begrijpelijk dat je, net als ik, niet de mogelijkheid had om dat vinkje weg te halen zolang u zich met een pincode aanmeldt.

aangepast door droske
Iets dudielijker geformuleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.