Ga naar inhoud

aanmelden zonder wachtwoord of pin


Aanbevolen berichten

Nadat ik W 10 opnieuw geinstalleerd heb (hetgeen goed gelukt is) moet ik steeds bij de start een wachtwoord of pincode invullen. Ik heb al geprobeerd met de opdracht: Win+r en dan NETPLWIZ in te typen. Dan krijg ik een scherm zoals in de bijlage ZONDER tekst waar ik een vinkje moet weghalen.

Het scherm dat zou moeten verschijnen heb ik ook in de bijlage geplaatst. Wat doe ik fout? 

 

GeertJan1.png.2126988b259b78dad9f12c5067c723ae.png

 

 

GeertJan2.png.0ec100cbbeec789da1d4bbfda7268e9d.png

 

 

aangepast door droske
e-mail adres onleesbaar gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet op OK drukken maar op Toepassen.

 

PS. Je e-mail adres staat voor heel de wereld zo maar te lezen in je afbeeldingen. In de toekomst maak je die best vooraf onleesbaar. Zo loop je niet het risico dat je e-mail adres in verkeerde handen terecht komt. Ik zal het deze keer even voor u doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha nu snap ik het. Ik heb me niet duidelijk uitgedrukt. Het plaatje met de pijltjes zo zou het moeten zijn. Het plaatje met het zwartgemaakte mailadres is wat ik krijg.

M.a.w. bij mij ontbreekt de tekstregel: gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord enz. met vooraan dat blokje waarin het vinkje kan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Geertjan Zinken zei:

Het plaatje met de pijltjes zo zou het moeten zijn.

Dat "plaatje" heb je toch zelf gemaakt want ook daar stond uw e-mail adres op en heb ik het "zwart" gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@droske ter verduidelijking: Geertjan Zinken heeft deze handleiding gebruikt: https://www.windows-helpdesk.nl/zonder-wachtwoord-inloggen/

 

Op die website van Windows Helpdesk staat onderstaande afbeelding:

image.png.28ecc58aeb2aa50e4339fa175575fedd.png

Maar het gedeelte waar ik zelf een groen kader omheen heb getekend, ontbreekt bij Geertjan, wanneer hij de handleiding van Windows Helpdesk volgt.

Hij kan dus geen vinkje weghalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, porrelaar zei:

Maar het gedeelte waar ik zelf een groen kader omheen heb getekend, ontbreekt bij Geertjan, wanneer hij de handleiding van Windows Helpdesk volgt.

Hij kan dus geen vinkje weghalen.

Dat had ik ondertussen begrepen maar toch bedankt porrelaar.

 

@Geertjan Zinken

Misschien meldt u zich met een pincode aan i.p.v. een wachtwoord en voor zover ik meen te weten mis je dan de mogelijkheid om je zonder pincode aan te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.