Ga naar inhoud

Foutmelding Internet


Aanbevolen berichten

Beste Forumleden 

Ik Krijg deze foutmelding op Microsoft Edge . Internet Explorer en Firefox ( You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 's en ' at line 22 ) hoe kan ik dit zelf oplossen ik hoor het graag .

johnnyboy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met die site bij geen enkele browser een probleem.

Ben je zelf de beheerder van die website? Zo ja, is het vanuit je webdesign software dat je dat probleem hebt bij het tonen van een voorbeschouwing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik naar die site ga kom ik op een heel andere site (subdomein gekoppeld aan wix.com) terecht op een linux computer . Bij een windows PC ga ik het mij niet wagen om naar die site te gaan .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De site is een subdomein bij wix.com en is ontworpen met de wix sitebuilder en heeft als naam radiosevilla.eu , maar heeft niet de domeinnaam radiosevilla.eu en bevat heel wat bugs ! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stegisoft zei:

Ik heb even gekeken bij verzoekbox maar er zijn op dat moment geen DJ aanwezig.

Je kan eventueel naar deze pagina (klik) gaan.

Blijkbaar ook niet begrepen of euro niet gevallen dat de site(domeinnaam) niet meer bestaat en je word doorgelinkt naar een subdomein bij wixsite.com
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.