Ga naar inhoud

Update Android 9


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een grote update voor Android 9. Gevolg: terwijl vroeger elk onderwerp gescheiden was bovenaan het scherm, staat alles nu als een rommel door elkaar. Bovendien stond mijn taal plots op Engels. Veranderen van taal is simpel, maar ik zet iedere nacht mijn mobiel af, en telkens start hij opnieuw in het Engels. Kan ik dat blokkeren, en is er iemand die deze 'Instellingen' beter vindt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb android 11 maar het bestaat al sinds versie 7 of misschien zelfs eerder.

  1. Veeg van onder naar boven over het scherm en tik op 'Instellingen'.
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Talen en invoer'.
  3. Tik op 'Talen'.
  4. Tik op 'Een taal toevoegen'.
  5. Kies de gewenste taal uit de lijst die nu is verschenen.
  6. Kies, indien nodig, voor de specifieke regio van de taal die je hebt gekozen.
  7. Druk nu op de vier streepjes naast de taal die je zojuist hebt toegevoegd en sleep deze boven de oude taal.
  8. De taal van je toestel is nu direct gewijzigd.
aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik dat wel veel. Als ik TV kijk (en dat is nogal vaak) gebruik ik mijn smart als laptop. Dus reageer op FB enz.

Mijn vorige mobiel had nog een uitneembare batterij, dus had ik een reserve.

Nu kan je die (zelf) niet meer vervangen. In Amerika zijn daar al processen over en nu begin je terug meer mobieltjes met uitneembare batterijen te vinden. Hun uitleg was dat de mensen batterijen van een ander merk gebruikten, daardoor hun toestellen beschadigden, en zij dan voor de waarborg instonden. waarmee ze eigenlijk al toegeven dat hun batterij geen twee jaar volledige kracht geeft.

Je kan die batterij in sommige zaken laten vervangen, maar is dat betrouwbaar? Die toestellen zijn dichtgelijmd heb ik gelezen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een min-punt.

Maar velen zijn verslaafd aan smartphone.

FB en andere vergelijkbaar apps zet ik nooit op mijn smartphone en wordt dan ook niet gehinderd.

FB kan ik perfect op PC doen wanneer ik wil maar desondanks is dat maar 1 keer per dag.

Er is veel meer in het leven dan zulke dingen waar je weinig of niks aan hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.