Ga naar inhoud

files blijven wit_ fout met bestandsnaam aanpassen


Laurens van Eijck

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik doe met de video downloadhelper van firefox video's downloaden, en daar heb ik een paar vragen over:

Laatst probeerde ik de naam van een gedownloade file te wijzigen, en opeens kregen alle files in die map die naam, is er een manier om dat te voorkomen?

ik ben nu files in mappen aan het zetten, zodat als het nog een keer gebeurt het minder erg is. Zou het  ermee te maken kunnen hebben dat de files niet volledig geladen waren? daarnet zag ik ook een map waarin de vakjes boven de bestandsnaam wit bleven, zonder dat daar iets gebeurde, nu ik ernaar terug ga zie ik wel wat ik moet zien. Er stonden ongerveer 40 bestanden in de map waarin alle bestandsnamen veranderde, met verschillende extenties, incl word bestanden etc.

ik gebruik dell vostro 3000 serie laptop met windows 10

groeten

files laden niet volledig.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het gewijzigd in verkenner, op het moment dat ik op enter drukte wijzigden alle files. ik zie geen extenties bij deze files, die zie ik natuurlijk wel als ik bij eigenschappen kijk, maar ik was bezig met het aanpassen van een filenaam, dus als daar geen extentie in staat zal ik die ook niet gewijzigd hebben?

mij lijkt dat dit klopt, maar als ik iets over het hoofd zie hoor ik het graag,

Fijn dat je helpt, dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.