Ga naar inhoud

E-mailberichten niet afgeleverd.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Meer en meer, krijg ik volgend venster te zien, na het verzenden van een bericht (gericht aan meerdere e-mailadressen

in groepszending.)

Ik werk met W10.

 

1126670767_KnipselBezorgingnietvoltooid.JPG.18cfb482e1cd8f59e7cf392879d2478d.JPG

 

Dit gebeurd na een verzending met Gmail, naar willekeurige extensies, zowel naar "proximus.be" als "skynet.be", enz....

Kan ik daar persoonlijk iets aan verbeteren ?

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Groetjes.

Rolle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachten,

 

Nog geen antwoord of tip ontvangen op mijn probleem, uitgelegd in mijn topic van vrijdag

21-08-2020.  (Zie bericht hierboven).

Ik ontvang dagelijks dergelijke meldingen, vooral van berichten met extensies "proximus.be" en

"skynet.be" !!

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Gegroet.

Rolle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste passer,

 

Niet geldende mailadressen kan niet, gezien zich in deze mails in kwestie, mijn e-mailadres bevindt, die ik

dagelijks gebruik. (Een Proximus-adres).

 

Doch bij het lezen van alle problemen bij andere leden, zie ik, dat het toch met dezelfde "extensies" gebeurd,

nl.:  "Proximus" en "Skynet.be" !!

Ook mijn zendingen zijn in groep (van +/- 35 adressen) zoals bij deze andere leden.

Mijn verzendingen gebeuren via Gmail.

 

Wanneer er geen specifieke remedies bestaan tegen dit euvel, gaan we er gewoon mee verder.

 

In elk geval bedankt voor uw interventie en tot later.

 

Gegroet.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.