Ga naar inhoud

Windows 10 Pro


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een e-mail ontvangen van mijn Microsoft leverancier, Windows 10 Pro incl. BTW voor €11,90... 

Ik heb geen netwerk, dus heeft het voordelen om van Home over te schakelen naar Pro? 

Verder, kun je Windows 10 Pro over de Windows 10 Home versie installleren svp?

 

James48

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, james48 zei:

Hallo, ik heb een e-mail ontvangen van mijn Microsoft leverancier, Windows 10 Pro incl. BTW voor €11,90... 

Het is belangrijk te weten dat die leverancier niets met Microsoft te maken heeft en zijn handeltje niet koosjer is. Microsoft biedt geen producten aan via e-mail en al zeker niet aan zulke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, bedankt voor de voortzetting. Ik weet wel dat mijn leverancier heel betrouwbaar is.

Ik heb hier ook mijn Microsoft Office pakket gekocht, en met een heel goede service.

Zij leveren hun producten digitaal via het internet met een origineel Microsoft password.

 

James48

Windows 10 Pro digitaal.png

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Passer zei:

Droske zei niet dat die niet/wel betrouwbaar was, maar dat hij niet koosjer was :)

 

goedkope keys zijn steeds uit een grijze zone

 

(En Droske, waarom dacht ik daar niet aan bij het zien van die 'minimumprijs'? :winked: )

Tja, dat is iets waar ik niet over beoordelen kan, zover ik weet werkt mijn MS Office 2019 uitstekend.

Ik denk er nog wel even over na,

Ik heb een gratis update van Windows 8 naar windows 10 gehad en na een tijdje weet je niet meer hoe het met de License zit.

Als er ooit een nieuwe Windows versie zou uitkomen zou ik die willen kopen,

 

Bedankt voor de goede adviezen.

 

James48

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan komen we toch terug bij de vraag: waarom zou je een (in dit geval: kleine) prijs betalen voor een Home, terwijl je de Pro eigenlijk niet gaat gebruiken voor zijn meerwaarde?

 

Die gratis update van de 8 naar de 10 geeft je een officiële key, een geldige dus (je ziet hem wel niet, maar je hebt hem wel)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.