Ga naar inhoud

Windows 10 Pro

james48
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een e-mail ontvangen van mijn Microsoft leverancier, Windows 10 Pro incl. BTW voor €11,90... 

Ik heb geen netwerk, dus heeft het voordelen om van Home over te schakelen naar Pro? 

Verder, kun je Windows 10 Pro over de Windows 10 Home versie installleren svp?

James48

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Passer, ik ga je hierbij eventjes tegenspreken.

Voor 11,90 zou ik de pro niet laten liggen.

Je kan in de pro versie sandbox gebruiken wat ik een enorm voordeel vind als je graag eens een nieuw programma uittest.

Hier heb je een link met wat meer uitleg.

https://www.techzine.be/blogs/workplace/34896/zo-activeer-en-configureer-je-de-nieuwe-sandbox-in-windows-10/

Vergeet de links waar je zo gezegd de sandbox kan activeren in de home versie, deze werken voor geen meter.

Je kan de pro makkelijk over de home versie installeren.

aangepast door dotchiejack
vergeten te vermelden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, james48 zei:

Hallo, ik heb een e-mail ontvangen van mijn Microsoft leverancier, Windows 10 Pro incl. BTW voor €11,90... 

Het is belangrijk te weten dat die leverancier niets met Microsoft te maken heeft en zijn handeltje niet koosjer is. Microsoft biedt geen producten aan via e-mail en al zeker niet aan zulke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, bedankt voor de voortzetting. Ik weet wel dat mijn leverancier heel betrouwbaar is.

Ik heb hier ook mijn Microsoft Office pakket gekocht, en met een heel goede service.

Zij leveren hun producten digitaal via het internet met een origineel Microsoft password.

James48

Windows 10 Pro digitaal.png

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Nieuwe aanmaken...