Ga naar inhoud

MS Store en windowsapps werken niet meer.


johanC

Aanbevolen berichten

De map WindowsApps is standaard verborgen. Je zult in de Verkenner eerst een vinkje moeten zetten voor Verborgen items, anders krijg je de map WindowsApps niet eens te zien.

De eigenaar van die map is TrustedInstaller:

5f859c00e4604-Ashampoo_Snap_2020.10.13_1

 

45 minuten geleden, johanC zei:

Bestaat er een manier om dat terug naar de standaardinstellingen te zetten of zoiets?

Dat weet ik helaas niet. Hopelijk reageert er nog iemand die meer verstand van die materie heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me, Johan, maar ik heb hier te weinig kennis van om jou verder te kunnen helpen.

Een schone installatie zal het probleem hoogstwaarschijnlijk wel verhelpen, want dan kun je de hele SSD leegmaken, voordat Windows 10 nieuw geïnstalleerd wordt. Maar dat is nogal wat, als je nu veel programma's hebt geïnstalleerd en die allemaal op jouw manier hebt geconfigureerd.

 

Daarom misschien toch maar even wachten op een reactie van iemand met meer kennis op dit gebied?

 

Toch nog 1 vraagje: kun jij je nog wel via je browser inloggen bij je Microsoft account: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/inloggen-bij-je-microsoft-account-2ffedaca-6e1b-bc18-f28c-58539e1cb6d3

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, porrelaar zei:

Toch nog 1 vraagje: kun jij je nog wel via je browser inloggen bij je Microsoft account: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/inloggen-bij-je-microsoft-account-2ffedaca-6e1b-bc18-f28c-58539e1cb6d3

Ja, dat is geen probleem.

 

Nja, ik begin er ook voor te vrezen dat het een volledige schone installatie van Windows zal worden. Alvast bedankt voor jouw hulp. Misschien dat er inderdaad nog iemand is die nog een ingeving heeft om het op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.