Ga naar inhoud

Windowsknop en zoekbalk werken niet + zwart scherm bij opstarten


Jessica496

Aanbevolen berichten

Sinds een update voor Windows 10 een aantal weken geleden, werken mijn Windows-knop en de zoekbalk niet meer. Ik kan er niet op klikken. Ik kan dus ook veel van de programma's en applicaties die ik op mijn computer heb niet meer gebruiken, die opende ik altijd via de startknop. Mijn huidige Windows-versie is versie 2004. 

 

Teruggaan naar een oudere versie van Windows 10 is niet meer mogelijk, omdat de update meer dan 10 dagen geleden is uitgevoerd. De fabrieksinstellingen terugzetten durf ik niet zo goed, omdat ik niet weet of dit het probleem gaat oplossen en omdat ik dan mogelijk de apps die ik nu nog op de taakbalk heb staan, dan helemaal niet meer kan bereiken. 

 

Een ander probleem dat ik sinds enkele dagen heb, is dat ik bij de eerste keer opstarten na het inloggen op mijn computer een zwart scherm krijg. Pas na de tweede keer opstarten zie ik mijn bureaublad. Ik vermeld dit erbij, mogelijk is er een relatie met het eerste probleem (hoewel dit probleem er later bij is gekomen). Maar mocht er een oplossing zijn voor beide problemen, dan zou dat heel fijn zijn. 

 

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik ga het proberen en zal hier laten weten of het probleem is opgelost. 

 

Ondertussen had ik vanochtend drie keer een zwart scherm bij opstarten, pas na de vierde keer opnieuw opstarten kon ik het bureaublad zien. Mocht iemand een oplossing weten voor dit probleem, dan hoor ik het ook graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de tijd om het Windowsknop-probleem op te lossen. Helaas werken beide in het artikel genoemde commando's niet, ik kreeg foutmeldingen.  Op de website die je mij aanraadde wordt echter ook het programma FixWin10 genoemd. Hiermee is het Windowsknop/zoekvak-probleem gelukkig opgelost! :)

aangepast door Jessica496
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.