Ga naar inhoud

En het is weer mis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Waarschijnlijk dan wel, als dit probleem steeds na het aansluiten van F komt ligt daar toch de oorzaak.

Dan kan je beter eens goed kijken wat weg kan, ik weet niet of het een backup is van C:/ naar F:/ anders zou je

die eens opnieuw kunnen maken.

Eerst F:/ dan formatteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mappen die op F staan zijn allemaal mappen met nummers die je kon downloaden via limewire.

Maar ook illegale paint-shop-pro's met nummer die niet kloppen heb toen al veel van dat illegale troep weg gegooid.

Want heb nu wel de legale met aankoopbewijzen heb er toen zo van geleerd.

Dat ik schrok toen ik de F bekeek zal die nog eens verder onderzoeken en wat niet nodig is weg doen.

 

En ja heb er ook nu dingen opstaan die als backup dient van de C en de E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Via limewire en nog restanten van illegale paint kunnen er nog besmette bestanden zijn.

Ik kan daar niks mee en ook niet zien welke besmet zijn.

Dus de gok is weer als je F:/ aansluit je weer besmet raakt en zo blijf je in die fysiologische cirkel zitten.

De oplossing blijft dan F:/ formateren en opnieuw opbouwen zonder illigale bestanden.

 

Kijk als alles nu goed blijft gaan en na het aansluiten van de F:/ schijf de problemen weer ontstaan is dat toch echt de schuldige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed ik ga het nu bekijken en owwww wat heb ik veel weg gegooid echt wat kon een mens toen stom zijn.

Heb nu wel mijn lesjes geleerd en hou nu de F super goed in de gaten, en anders weg ermee.

 

Want alles wat erin stond van paint en andere crack zaken zijn verwijderd.

ook programma's en exe's die ik niet ken heb ik verwijderd en dat waren er nog best veel.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe werkt het weer als een tierelier super dus.

En dan de F maar even vaker scannen tot er echt alles uit is want owwww wat zat er veel in.

Want kwam er nog een sopcast tegen gisteravond en ook nog snel verwijderd.

 

Maar kwam dan toch blijkbaar allemaal van de F af zo te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.