Ga naar inhoud

Mails verzonden via mobiel niet in verzonden items op pc

Apachke
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

wanneer ik mails verstuur en/of beantwoord via mijn mobiel, verschijnen deze niet in de map "verzonden items" op mijn laptop.

Omgekeerd werkt alles perfect.

Mailaccount is geconfigureerd als IMAP en outlookversie via microsoft365.

Als ik ga kijken in de IMAP-mappen, staat er ook maar 1 map verzonden items, dus zou in principe allemaal daarin moeten komen.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.249
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    GrietV
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door ynory1
      Graag had ik begrepen hoe het werkt. Ben beetje PC leek, dus graag antwoord in mensentaal. 😁
      Even uitleggen:
      Heb desktop (Win10) met OneDrive erop. Ik heb een aantal bestanden van de pc naar die drive gekopieerd. Op mijn tablet (Win10) staat eveneens OneDrive en vind ik dus die bestanden ook terug. Idem op mijn smartphone (Android).
      Indien ik nu 1 bestand bewerk op pc (dit bestand staat ook in OneDrive) en ik sla dat bestand op op de pc dan verandert er niets aan dat bestand in OneDrive. Dat blijft dus onbewerkt. Blijkbaar begrijp ik OneDrive verkeerd of wat? 
      Of mag ik alleen bestanden bewerken die in OneDrive zijn opgeslagen? Maar 't is wel de bedoeling dat die ook op mijn pc blijven bestaan en mee aangepast geraken.
      Ik snap het niet.
      Hopelijk is het wat duidelijk wat ik hier vraag?
      ALvast al bedankt voor de hulp!
    • Door pmaris
      Hallo,
      ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
      Met vriendelijke groeten,
      Paul

• Door -Henk-
      We hebben op mijn PC , de PC van mijn vrouw ,mijn smartphone en de smartphone van mijn vrouw de Google agenda geïnstalleerd staan. De agenda is zowel door mijn vrouw als ik  te gebruiken is met onze verschillende accounts. Sinds een paar dagen heeft mijn vrouw een nieuwe Smartphone  Een Nokia 5.  De verschillende apps lieten zich met haar google account makkelijk overzetten. Ook de agenda-app.
      Helaas is er met de synchronisatie van agenda app iets mis. De afspraken t.m juni j.l. zijn keurig overgenomen maar vanaf die tijd niet meer. Ook een nieuwe afspraak die ik via mijn PC of Smartphone in de agenda zet, komt niet op de Nokia terecht. Andersom: Een afspraak die ik op de Nokia in de Agenda zet, komt wél op mijn PC. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe los ik dit op.
    • Door jerhay
      Hoi allen!

Ik zit met een serieus probleem op mijn samsung galaxy s4 mini telefoon. Gisteren heb ik de synchronisatie tussen facebook en mijn contactenlijst aangezet. Een gevolg daarvan is dat mijn interne telefoongeheugen vol zit. 

Ik heb al alle mogelijke apps van mijn toestel verwijderd of naar mijn SD kaart verwezen, echter mijn telefoongeheugen blijft verder vol lopen. Ik heb intussen ook al de synchronisatie uitgezet en mijn facebook account van de telefoon verwijderd. 

Echter blijf ik met een contactpersonenlijst van 2,2 GB zitten! Ik heb ergens gelezen dat ik mijn contactpersonen lijst hiertoe moet exporteren, vervolgens wissen op de telefoon en vervolgens weer importeren.

Probleem: als ik mijn contactpersonenlijst open, dan staat die al meer dan 24u op: Contactpersonenlijst bijwerken...
      Kortom, ik kan de export dus niet uitvoeren, want het menu wil niet openen zolang dit er op staat!

Ik moet dus een andere methode hebben om mijn contactpersonen te kunnen exporteren, zonder dat ik hierbij een app op mijn gsm moet installeren (geheugen vol). Iemand een idee wat ik hier mee moet doen?

Alvast bedankt!
  • Nieuwe aanmaken...