Ga naar inhoud

Synchronisatie Google agenda


-Henk-

Aanbevolen berichten

We hebben op mijn PC , de PC van mijn vrouw ,mijn smartphone en de smartphone van mijn vrouw de Google agenda geïnstalleerd staan. De agenda is zowel door mijn vrouw als ik  te gebruiken is met onze verschillende accounts. Sinds een paar dagen heeft mijn vrouw een nieuwe Smartphone  Een Nokia 5.  De verschillende apps lieten zich met haar google account makkelijk overzetten. Ook de agenda-app.

Helaas is er met de synchronisatie van agenda app iets mis. De afspraken t.m juni j.l. zijn keurig overgenomen maar vanaf die tijd niet meer. Ook een nieuwe afspraak die ik via mijn PC of Smartphone in de agenda zet, komt niet op de Nokia terecht. Andersom: Een afspraak die ik op de Nokia in de Agenda zet, komt wél op mijn PC. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe los ik dit op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het -denk ik- kunnen oplossen. Ik heb de hele Help-pagina  van Google over de onderwerp doorgenomen. De meeste tips heb ik opgevolgd behalve de laatste: Account verwijderen en later weer toevoegen. Ik durfde dat niet uit angst van alles kwijt te raken. Wat ik wél gedaan heb: Ik heb een tweede google-account bijgevoegd. De agenda werkt nu wel, waarschijnlijk omdat deze nu "gevoed"wordt door twee accounts die al gesynchroniseerd waren: Het google account van mijn vrouw en mijn eigen account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.