Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allen!

 

Ik zit met een serieus probleem op mijn samsung galaxy s4 mini telefoon. Gisteren heb ik de synchronisatie tussen facebook en mijn contactenlijst aangezet. Een gevolg daarvan is dat mijn interne telefoongeheugen vol zit. 

 

Ik heb al alle mogelijke apps van mijn toestel verwijderd of naar mijn SD kaart verwezen, echter mijn telefoongeheugen blijft verder vol lopen. Ik heb intussen ook al de synchronisatie uitgezet en mijn facebook account van de telefoon verwijderd. 

 

Echter blijf ik met een contactpersonenlijst van 2,2 GB zitten! Ik heb ergens gelezen dat ik mijn contactpersonen lijst hiertoe moet exporteren, vervolgens wissen op de telefoon en vervolgens weer importeren.

 

Probleem: als ik mijn contactpersonenlijst open, dan staat die al meer dan 24u op: Contactpersonenlijst bijwerken...

Kortom, ik kan de export dus niet uitvoeren, want het menu wil niet openen zolang dit er op staat!

 

Ik moet dus een andere methode hebben om mijn contactpersonen te kunnen exporteren, zonder dat ik hierbij een app op mijn gsm moet installeren (geheugen vol). Iemand een idee wat ik hier mee moet doen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Samsung Kies heb ik het inderdaad kunnen oplossen! Bedankt!

 

Desondanks zou ik toch graag mijn facebook contacten kunnen synchroniseren naar mijn gsm... Is het mogelijk om mijn contacten op mijn SD kaart te bewaren? Via een symbolische link of iets dergelijks? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Samsung Kies heb ik het inderdaad kunnen oplossen! Bedankt!

 

Desondanks zou ik toch graag mijn facebook contacten kunnen synchroniseren naar mijn gsm... Is het mogelijk om mijn contacten op mijn SD kaart te bewaren? Via een symbolische link of iets dergelijks? 

 

Als je bedoelt dat je ze kan oproepen vanuit de App Contacten (personen) als ze op een andere locatie staan..... eerlijk gezegd vrees ik er voor.

Misschien bestaat er een andere App die dat wel kan maar heb er geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.