Ga naar inhoud

Traag opslaan file en screen pictures .


Robbekop

Aanbevolen berichten

Dat was inderdaad wat ik wilde hebben.

 

Kan je nu ter controle een scan doen met malwarebytes en het resultaat hier plaatsen.

 

Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Detectiehistorie", klik op "Historie".
Dubbelklik op het recentste "Scan detectie".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5dd136f347bee-log_mbam.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

 

Hebben deze acties een invloed (gehad) op het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit werd Bullguard gebruikt als anti-virusprogramma.

Dat werd wel verwijderd maar er zijn restjes overgebleven en die waren nog actief.

Daar kan jij niets aan doen want dat is een fout in de uninstaller van Bullguard zelf maar het resultaat is wel dat je systeem daardoor een beetje "ontregeld" geraakt.

We hebben nu die restjes opgeruimd en daarmee het probleem opgelost.

 

Geef maar een seintje als we het topic mogen afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Robbekop zei:

ik gebruik altijd revo uninstaller om software -programma's te verwijderen , dacht dat er dan geen resten mochten overblijven op de pc , niet dus 😔

Anti-virusprogramma's zijn toch altijd een beetje speciaal.

Die hebben een soort ingebouwde "zelfbescherming" waardoor ze minder makkelijk volledig te verwijderen zijn.

Maar eind goed al goed.

Dan sluiten we hier al.

Succes nog.

:locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/11/2020 om 10:53, Robbekop zei:

ik gebruik altijd revo uninstaller om software -programma's te verwijderen , dacht dat er dan geen resten mochten overblijven op de pc , niet dus

 

Dat beloven de programmamakers wel maar dat klopt lang niet altijd. Ik heb het meermaals getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.