Ga naar inhoud

Traag opslaan file en screen pictures .


Robbekop

Aanbevolen berichten

Beste .

Het is al eentijdje geleden dat ik hier hulp moest vragen .

Nu heb ik een probleem met opslaan van files , fotos enz enz .

Als ik bijvoorbeeld een foto of pdf file tegenkom en ik maak daar een screen foto van , en ga door met opslaan als ( bv desktop ) dan duurt het lang voordat het in orde is !!

Vroeger was dat klikken en ok !

Iemand een idee waarom ? 

Ik voeg een foto in zodat het wat duidelijker wordt 🤢

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar in september had je op je c schijf nog maar 15% vrij. Dat was toen al op de limiet.

Ga in schijfbeheer eens kijken hoe het er nu bij staat.

Dus met rechtermuisknop op START klikken en kies Schijfbeheer.

 

Plaats er hier, zo mogelijk, een screenshot van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19% vrije ruimte is nog altijd weinig voor een SSD schijf.

Je SSD blijkt in een niet te beste staat te zijn. Indien nog niet gebeurd, zorg voor recente back-ups van je data en systeem.

 

Download de portable versie van SSDLive. Hier een rechtstreekse downloadlink: https://ssd-life.com/SSDLifePortablePro.zip

Pak het ZIP bestand uit en voer het uitgepakte bestand ssdlife.exe uit.

Maak een screenshot van de scan en plaats het in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je kunt zien wordt de vrije ruimte in het rood weergegeven ten teken dat dit te weinig is voor het goed functioneren van de SSD schijf.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Robbekop zei:

Ps .  Als ik nu de schijf eens opruim tot de vrije ruimte niet meer in het rood staat , zou dan het probleem opgelost zijn ? 

 

Dat moet je sowieso doen. In hoeverre dat het probleem oplost weet ik niet zolang we niet weten of er nog iets anders meespeelt.

Ik ga de speccy log eens nakijken en hou je op de hoogte. Dat kan avond worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.