Ga naar inhoud

Een Gaming desktop laten samenstellen of gewoon premade kopen?


Frank1981

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Dasle zei:

Azerty is één van de betere webshops, bestel er al jaren en nooit problemen gehad.

Ooit een voeding gehad met 5 jaar garantie welke na 4 jaar de geest gaf, RMA aangevraagd en binnen de week een nieuwe voeding gekregen.

Ze hebben hun zaakjes wel goed op orde :top:.

Nu is het enkel afwachten wanneer die nieuwe producten leverbaar worden, ben benieuwd.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ik verwacht dat ik nog wel even zal moeten wachten voor die videokaart beschikbaar is. Ik hou je op de hoogte. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
3 uren geleden, Dasle zei:

Nu ben ik toch eens benieuwd hoe lang je hebt moeten wachten op je nieuwe pc.

Ik ben nog steeds aan het wachten. Reeds lange tijd uiteraard, maar het probleem ligt bij de videokaart, die maar niet leverbaar is. Alle andere onderdelen zijn reeds lange tijd aanwezig. We blijven geduldig, en gelukkig werkt mijn oude MSI laptop nog goed. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei nog altijd an het wachten :hmmmm: maar goed dat je laptop het nog goed doet.

Dit zal naar alle waarschijnlijkheid te maken hebben met de opleving van de cryptocurrency dat de grafische kaarten moeilijk of niet te verkrijgen zijn.

Enkele jaren geleden hebben we dat nogal eens gehad, spijtig helaas want dit is niet goed voor de gewone consument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.