Ga naar inhoud

Geen geluid na herinstallatie win 7 compaq presario cq71-420ed


Insanemana

Aanbevolen berichten

Nooit eerder problemen gehad behalve dat het geluid soms wat zacht was maar daarvoor gebruikte ik een audio booster.

 

Probleem nu is dat ik geen geluid uit de speakers of headset krijg.  Als ik bij geluid opties kijk zie ik wel dat balkje groen worden en op en neer gaan als ik geluid afspeel, maar als ik rechtsonderin bij mixer kijk zie ik dat niet.  Vreemd is dat ik wel geluid kan afspelen via mijn telefoon via soundwire.

 

Heb al verschillende drivers geprobeerd, maar misschien weet iemand anders nog een oplossing?

 

tijdens het schrijven van deze post ben ik er achter gekomen dat ik win 7 32bit heb, maar mijn laptop 64 bit ondersteund. zou dit het probleem kunnen zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzicht is dat geen probleem maar je kan geen grote bestanden of 64 bits software / driver installeren.

Waarom gaat je niet over naar Windows 10 dat gratis is en de key voor Windows 7 is OK mits legaal.

Windows 7 is niet meer veilig.

Hoe komt dat je laptop van 64 bits Windows 32 bits installeert terwijl dat standaard 64 bits is.

Mogelijk kan je terug naar fabrieksinstellingen zetten en dan is het weer 64 bits.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.