Ga naar inhoud

Werkmap delen en bewerken.


Sary

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, dotchiejack zei:

Lijkt mij nogal logisch.

 

Nu kunnen we verder werken met Access.

Ik zal het Access bestand opbouwen volgens je laatste excel voorbeeld. (zorg ervoor dat deze 100%klopt)

Maar ik heb wel twee vragen, de eerste keer dat je deze topic startte (in een ander forum) had je als voorbeeld een excel bestand, waarom een excel voorbeeld. als je een Acces oplossing moet hebben.

Je werkt voor een vrij grote firma, en je zoekt gratis oplossingen op een forum. Waarom?

Dit is PCHelpforum, niet PCMaakforum.

 

 

Extra toeters en bellen kunnen altijd.

 

Ik ben om en bij 38 jaar programmeur (ja, ik ben ondertussen een oude sasa aan het worden), en er is veel veranderd in al deze jaren.

Maar wat niet is veranderd is, is een functioneel ontwerp.

Dat is de absolute noodzakelijke basis voor een goed programma.

Als je nog eens een gelijkaardige vraag hebt zorg eerst voor een functioneel ontwerp, dat spaart de helpers veel tijd uit.

 

 

Dag Dotchiejak, 

 

 

Ja klopt, maar ik had daar niet aan gedacht of deze met meerdere bewerkt kon worden.

 

Ik had dit beter eerst opgezocht, dat had inderdaad veel werk bespaard.

 

Dat ik voor een heel groot bedrijf werk klopt, maar ik doe dit volledig uit eigen wil. Ik ben thuis zelf wat aan het leren en eerlijk gezegd door jouw hulp heb ik al veel bijgeleerd. Door dat ik je werkwijze ben gaan bestuderen begon ik het allemaal beter  te begrijpen.

Zelfs nu nog ben ik je opmaak in excel aan het bestuderen omdat ik dit echt onder de knie wil hebben.

Ik heb hier al veel hulp gekregen op dit forum en geleerd wat de regels zijn daarom dat ik me ook op 1 forum bezig hou en niet meer zoals mijn eerste fout..

 

Ik probeer de taal over het programmeren dankzij jullie hulp hier aan te leren.

 

Verder kan ik niemand verplichten om mij te helpen natuurlijk. Jullie doen dit volledig vrijblijvend. Ik besef heel goed, hoeveel tijd jullie hierin steken in jullie eigen vrije tijd.

 

Wat ik ook opmerk is dat het blijkbaar toch een succes is, als ik zie dat het redelijk wat gedownload wordt..

 

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dotchiejack zei:

En waarschijnlijk wil je een salaris opslag, wie niet.😉

Was dat maar waar he, nee hoor, ze weten dat ik hulp krijg via dit forum. Dus als ze willen kunnen ze hun hier ook lid op maken he.

 

Alleen merk ik dat er weinigen zijn die hier echt interesse in hebben om dit aan te leren.

 

Wat die opslag betreft: ik werk daar al veertien jaar en heb toch al 1 keer opslag gehad na vijf jaar (4%) Dit is niet echt om over naar huis te schrijven he. Nu de laatste jaren altijd hetzelfde afgezaagd liedje: geen budget en normaal had ik vorig jaar kans om nog eens iets bij te krijgen, MAAR: toen hadden we onze vriend CORONA op bezoek en het resultaat was alweer: Sorry geen budget en dat zal er voor dit jaar ook weer niet inzitten. Al gaat het maar om 2 of 3% he.

 

Dus, daar moet ik het allemaal niet voor doen he. ik doe dit gewoon voor mezelf .

 

Maar nogmaals, niemand is verplicht is he😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mis ik een deel in de vraag..

 

Waarom niet het bestand op een SharePoint zetten dan kun je e met meerder tegelijk aan werken

Voor de snelheid kun je dan vanuit de SharePoint  drukken op om deze op de pc/laptop weer te geven.

Elke verandering, van wie dan ook mee werkt,  word direct bewaard..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dotchiejak, 

 

 

Ik wil je even laten weten dat ik er nog niet toegekomen ben om het te testen om praktische redenen..

 

Maar ik wil je wel al bedanken voor alle hulp en geduld ( Nogmaals ).

 

Ik laat nog iets horen van zodra ik alles getest heb.

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.