Ga naar inhoud

Werkmap delen en bewerken.


Sary

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, dotchiejack zei:

Als je met mijn data de tabellen bedoeld, dit is het omgekeerde van wat je zou willen, je geeft de gebruikers NOOIT de kans om in je tabellen te lopen klooien.

Daarvoor heeft Microsoft Front-end en Back-end uitgevonden in Access. Front-end op de pc van de gebruiker, Back-end op de server waar jij alleen bij kan, dat is de correcte manier.

Wat wel kan is rapporten maken van je data. Die rapporten moet ik dan wel eerst ontwerpen, dan moet je een paar dagen geduld hebben.

Geef maar een seintje wat je wilt.

 

 

Dag dotchiejack,

 

Als we hiermee geholpen zijn, zou dit fantastisch zijn omdat we deze moeten kunnen raadplegen als we iets moeten opzoeken of ingeven in SAP.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dotchiejack zei:

Nee, het is niet te ingewikkeld, volledige tabel is juist makkelijker.😄

Bedoeling zou zijn als er een vrachtwagen komt laden. Dat we de gegevens van de metingen kunnen opzoeken en ingeven in SAP om deze vrij te geven voor de certificaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 25/4/2021 om 15:56, dotchiejack zei:

Was het niet de afspraak dat alle leden van PChelp 250 gram Chocolade kregen.😜😜😄😇

PS we hebben 40.000 leden.

Blij dat het opgelost is.

duim1.png.54f1d873846d2f1cd9ea53c25b933692.png

Dag dotchiejack,

 

Blijkbaar heb ik dit gesprek gemist🤔

Alle leden zal een zware kost zijn vrees ik. Maar voor jou met heel veel plezier. Stuur me je gegevens via mail door en ik stuur je chocolade op. En welke chocolade eet je het liefst?

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dotchiejack, 

 

Ik heb nog eens een vraag: mijnen acces loopt steeds  vast na een bepaalde tijd. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

 

Ik heb er foto's van getrokken deze nacht op mijn werk. 

 

 

Mvg,

 

20210510_035103.jpg

20210510_035242.jpg

20210510_035310.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dotchiejack zei:

Wordt de db regelmatig gecomprimeerd met <Extra>, <Database hulpprogramma's>, <Database comprimeren en Herstellen>? Zo niet, probeer dat eens en kijk of het iets uitmaakt.

Ik laat ze gewoon openstaan maar het is soms na 1uur er niets in te doen dat ze tilt slaat. Wanneer ik dan wil sluiten, moet ik enkele keren klikken om het te kunnen sluiten. Ik heb natuurlijk wel het een en ander openstaan zoals excel, sap, mes,planning enz 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.