Ga naar inhoud

one drive op android en pc synchroniseren niet


ruud

Aanbevolen berichten

Heb net melding van samsung cloud dat ze ermee stoppen en je naar onedrive moet overstappen, nu op smartphone stappen gevolgd en werkt wel op onedrive.

 

Maar op mijn pc staat ook onedrive en ik ga er dan vanuit dat deze synchroon zal/zou draaien met smartphone onedrive niet dus, wat is er fout ben op beide met mijn microsoft account ingelogd.

Ook zag ik dat als je wil je je net genomen foto's kan uploaden/copieren naar de cloud maar ik moet iedere keer synchroniseren gaan dan in onedrive om de foto's zo op te laden naar onedrive, is ook niet zoals het beschreven is.

 

Wat doe ik eventueel fout, vind het niet al gans de voormiddag aan bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb de app op de smartphone staan en op de pc in principe zou dit zelfde account moeten zijn want is met zelfde e-mail aangemaakt.

 

Ik heb echter ook opgemerkt dat als ik op de smartphone bestanden wil verwijderen, ik de melding krijg dat alle zelfde bestanden zullen verwijderd worden, deze snap ik niet het is niet omdat ik deze in onedrive zou verwijderen ik deze ook de originele wil verwijderen.

 

onedrive is niet mijn vriend, ik vind het eigenlijk niet gebruiksvriendelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou liefst van al die onedrive gewoon van pc en smartphone zwieren, hiervoor was het samsung cloud maar die gaat dicht en wordt door onedrive opgevangen.
Met Samsung cloud was die zever er van alles wordt verwijderd niet.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.