Ga naar inhoud

http://r20.rs6.net/


Quanty

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Als ik op een link in de nieuwsbrief klik dan krijg ik steeds dit te zien, mat nog een hele riedel erachteraan. De link is een verwijzing naar een artikel of een lezing aangeboden via de nieuwsbrief. Op de website zelf (waar ik me eerder had aangemeld) kan ik de lezing niet vinden, het is een dienst via de nieuwsbrief.

 

Hoe kan ik toch op de betreffende site komen? Ik snap niet wat dit is en wat dit betekent.

In de url regel is geen schildje te zien waar ik dingen uit kan zetten.

 

Bij voorbaat dank voor een reactie en hulp.

Ineke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quanty,

 

welkom op PCH.

 

euh:

13 uren geleden, Quanty zei:

ls ik op een link in de nieuwsbrief klik

wat is 'de nieuwsbrief' ?

 

@abbs:

 

Ik ging daarstraks al eens op zoek en kreeg bij het openen  (http://r20.rs6.net/) dit te zien:

 

Mijn UblockOriging protesteerde direct: 

afbeelding.png.04e5f2701c669f24d9727f94471e4d0b.png

'k stond hem tijdelijk toe (geen protest van Defender noch van Mbam) en toen toonde hij dit:

 

afbeelding.png.06a8f7e9499d89f4d51d1e062132a8b1.png

 

Misschien dat TS via die link gewoon eens  contact opneemt met Customer support? (diè pagina werkt wel goed)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Passer voor je reactie.

Ik heb al eens per reply op de nieuwsbrief (komt per email binnen en is uit Amerika) per mail gereageerd, maar het lijkt wel alsof ik de enige ben die dit te zien krijgt ( of niemand klaagt).

Zo ver als jij gekomen bent is mij nog nooit gelukt. Zodoende ben ik op zoek gegaan naar hulp.

 

Als ik het goed begrijp ligt het niet aan mij of provider, maar zit t m in de linken die in de nieuwsbrief zitten.

Ik ga nog eens contact met ze opnemen alvast bedankt voor zover.

 

Is het mogelijk om de link van Customer Support aan mij sturen of in berichtje zetten?  Dan kan ik contact met ze opnemen.

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou huismus,

Bedankt voor je hulp.

Ik ben er bijna uit.

De linken en misschien de nieuwsbrief ook zit waarschijnlijk vol trackers en dat is jammer, want de info is interessant.

Ik zal een andere manier moeten verzinnen.

Gelukkig staan de filmpje op youtube heb ik al ontdekt dus dan maar zo.

Dit is voor nu niet opgelost, maar het topic kan wat mij betreft gesloten worden.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.