Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik volg kweezie, altijd alle updates meegenomen en nooit problemen gehad.

of de updates altijd nuttig zijn is een andere zaak maar dat ze de pc stuk helpen is wat overdreven lijkt me.

bekijk het op een andere manier : ms zal geen tijd of geld steken in updates die niet nodig zijn.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil even wat vragen dat volgens mij hier wel bij kan.

mijn vriendin heeft haar een tijdje geleden een laptop gekocht met vista op.

ik persoonlijk vind vista maar niks.

er gaat nog teveel mis mee.

mijn vriendin heeft altijd alle updates gedaan, maar toen ze vorig jaar een service pack update deed, begon haar muis zo te flippen.

die bleef maar schudden, maar dit hebben we dan toch kunnen oplossen door een systeem herstel te doen.

vorige week moest ze weer zo een service pack update doen.

ik denk dat die alle bestanden aan het afgaan was ofzo, en dan is dit ineens gestopt met tellen.

niks aan te doen, dus pc ff afzetten en heropstarten he.

maar nu wil hij zelf niet opstarten.

veilige modus wil hij niet aanvaarden, en als ik die gwn opstart blijft hj hangen aan het laad-balkje van vista.

formateren is niet echt een mogelijkheid aangezien er vele bestanden opstaan die zeker niet verloren mogen gaan.

dus is er volgens jullie een andere mogelijkheid, en kunnen jullie dat dan eens uitleggen aub.

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.