Ga naar inhoud

laptop slaat door


ricardo425

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, ricardo425 zei:

Ook bij het downloaden van MBS kreeg ik de melding dat Firefox moest afgesloten worden, maar deze is toch reeds verwijderd?

Wat bedoel je met "deze"?

Zowel Firefox als MBS staan nog op je laptop.

Firefox kan blijven staan en MalwareBytes mag je verwijderen (zoals je McAfee verwijderd hebt).

FRST mag je ook weer verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten. FRST wordt nu verwijderd.

 

Bij de opruimacties die we hebben uitgevoerd, is het normaal dat de laptop enkele keren herstart.

 

Die zwarte achtergrond, is dat enkel op je bureaublad of ook in programma's die je opstart?

Kan je een afbeelding maken van je bureaublad en deze hier als bijlage toevoegen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dotchiejack zei:

Donker op licht zetten

 

pchelp.png

Het is niet dit wat de bedoeling is. Wanneer ik de laptop opstart is nu alles normaal. Dan zie ik de foto van mij en mijn echtgenote als achtergrond. En dat is OK. Maar wanneer ik een website open dan zijn deze allemaal met een zwarte achtergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.