Ga naar inhoud

expresinstaller.msi


dwgido

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, droske zei:

Welkom op ons forum. :welkom:

 

De oplossing voor u probleem staat hier: https://support.garmin.com/nl-BE/?faq=rnd8crAeQB2UCFOnbm9eLA

 

Succes!

 

Bedankt voor jou reactie, maar ik heb dir al enkele malen geprobeerd en het lukt niet. Ik denk dat ik de map C:\ProgramData\Package Cache\{5053832D-D695-4E6A-A777-8CC79DF61A85}v7.1.3.0\ Expressinstaller.msi  per ongeluk verwijderd heb en daardoor Garmin express niet meer kan bijwerken. Denk moest iemand me hiervan een kopietje kunnen sturen dit probleem opgelost zou zijn.

garmin express.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dwgido zei:

Is het niet mogelijk dit bestandje ergens te downloaden   Expressinstaller.msi

In die register gaan snuffelen doe ik zo ni graag maar moest er iemand zijn die me een kopy van dat bestand kan bezorgen ben ik gered.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link van dotchiejack werkt niet bij mij maar die verwijst naar de exe en niet naar de msi.

 

Indien echt nodig kan ik je de versie v6.1.1.0 of v7.4.2.0 bezorgen maar zonder zekerheid dat het gaat werken omdat de versies niet overeenkomen met de jouwe.

 

De beste optie volgens mij is om Garmin Express te verwijderen zoals uitgelegd in de link van Abbs maar zonder de aanpassingen in het register.

Download dan de nieuwste versie voor windows op deze pagina en installer die.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.