Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tabs


ward

Aanbevolen berichten

Hi,,

Heb het eigenaardige fenomeen voor dat bij het openen van meer dan 1 site er, normaal gesproken, dus 2 of meer tabs bovenaan getoond worden in de IE7 browser. Wat dus ook gebeurt is dat er maar 1 tab wordt getoond (van de eerst geopende site) en wanneer nu nog sites worden geopend deze geen tab meer geven bovenaan , maar nu staan er onderaan in de blauwe balk de knoppen van de andere sites????????? :s

Wath's going on?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat de websites in een ander venster van Internet Explorer opengaat en niet in het zelfde venster maar met een andere tab?

Klik op het menu "extra" en kies dan "Internetopties". Kies onderaan bij Tabladen "instellingen"

In het venster dat nu opengaat kun je bij de 2 onderste kaders aanduiden hoe je de tabs wil gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat de websites in een ander venster van Internet Explorer opengaat en niet in het zelfde venster maar met een andere tab?

Klik op het menu "extra" en kies dan "Internetopties". Kies onderaan bij Tabladen "instellingen"

In het venster dat nu opengaat kun je bij de 2 onderste kaders aanduiden hoe je de tabs wil gebruiken.

Bedoel je dat de websites in een ander venster van Internet Explorer opengaat en niet in het zelfde venster maar met een andere tab?

Versta uw vraag niet zo goed, maar ik denk dat het een ander venster is waar dan (bij 2 geopende sites) 2 tabs staan, zoals hier:

http://img27.imageshack.us/img27/7873/screenshot002sqg.jpg

De instellingen van de tabs staan zoals hier getoond:

http://img58.imageshack.us/img58/9950/screenshot001aki.jpg

Heb nu al 10 tallen keren geprobeerd om op de andere manier die ik uitlegde sites te openen, maar het lukt nu toch wel niet zeker :pcguru:

Zodra ik dat weer voor heb (tabs van geopende sites staan beneden in de blauwe balk) maak ik een pr. screen en stuur ze u op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je bedoeld, dat als je op een link klinkt met een verwijzing naar een andere site of bladzijde dat hij een nieuw venster opendoet (zie onderstaande afbeeldingen). Wanneer je zulke zaken in een nieuw tabblad wilt openen klik je op de rechtermuisknop op de bewuste link en kies je voor Openen in een nieuw tabblad.

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.

Voorbeeld van vensters

venster.jpg

Voorbeeld van tabbladen

tabbladen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je bedoeld, dat als je op een link klinkt met een verwijzing naar een andere site of bladzijde dat hij een nieuw venster opendoet (zie onderstaande afbeeldingen). Wanneer je zulke zaken in een nieuw tabblad wilt openen klik je op de rechtermuisknop op de bewuste link en kies je voor Openen in een nieuw tabblad.

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.

Voorbeeld van vensters

venster.jpg

Voorbeeld van tabbladen

tabbladen.jpg

Nee dat is het niet zulle, zoals u uitlegt, dat wist ik al, zal 't nog eens goe in 't oog houden. :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik het weet wat er mis gedaan wordt, 'k open een site via een favoriet en daarna open ik de IE browser via het IE icoon voor het openen van de startpagina :stupido3:

Ben dus grondig abuus met m'n waarneming, thnx in alle geval allemaal voor de moeite hé. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.