Ga naar inhoud

Kan gen webadres openen


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Hoi droske,
Ik heb uiteindelijk de schijf leeg gemaakt en Win 10 opnieuw geïnstalleerd. Ik had een back-up van een paar maanden geleden, dus.. Alleen mijn mails, daarvan zijn de recente van verloren gegaan. Helaas. En wat het bios betreft, die stond op de HDD van de pc . Maar ook die werkt opeens na de nieuwe installatie, weer helemaal prima.

 

Ik heb alleen wel een ander probleem nu. Ik heb outlook 2019. Die kan ik niet instellen. Het blijft om een wachtwoord vragen, terwijl ik zeker weet dat ik het enige goede wachtwoord invul. Wordt dat tegen gehouden door een beveiliging of wat? Ik stuur je hier wat voorbeelden bij

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door droske
Afbeeldingen met persoonlijke info verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 16/5/2021 om 14:05, henkbruijn zei:

Ik was het zat. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd. Schone pc. Gelukkig had ik van het meeste een back-up.

 

Waar ik wel mee zit is dat, als ik de pc opstart, het heel lang duurt voor mijn bios opstart. Ik hoor een hoop gebrom en mijn beeld blijft zwart. Dan zie ik de DELL bios en dan pas start hij op.

Wat kan dat nou zijn. Dat is na de vorige win10 update ook ontstaan. 

 Ik toon je hier dat je eerder al van een nieuwe installatie hebt gesproken. Van dat gebrom zeg je nu niets meer.

Ik zie ook geen afbeeldingen die je zou toegevoegd hebben. Je verhalen zijn ook zo onsamenhangend dat er geen touw aan vast te knopen is. En tot slot doe je telkens weer op eigen houtje van alles wat we niet samen besproken hebben.

We hebben nergens een houvast om je te helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap het, sorry. In alle andere gevallen is het samenwerken prima gegaan, maar nu werd ik ietwat ongeduldig. Ik probeerde uit wat jullie mij opgaven, maar omdat ik soms heel lang moest wachten voor Windows opstart e.d. besluit ik gewoon om jullie daar verder ook niet meer lastig over te vallen en koos ik dan maar voor een nieuwe installatie.

 

Dat is verder goed gegaan, alleen wat verlies van data. Ook de herrie is verdwenen. Er was duidelijk iets helemaal mis met het besturingssysteem. Waarschijnlijk door een update.

 

Nu zit ik alleen nog met mijn Outlook 2019 die ik maar niet open krijg. De bijlage was trouwens in *.PNG. Ik stuur ze nu in *.JPG
Ik heb een eigen email adres waar ik mail op ontvang. Maar versturen moet ik via KPN doen. Dat is mijn provider. Daarom kom je in de gegevens 2 namen tegen. Dat van die poorten snap ik niet. Maar zou het ook aan de Windows beveiliging kunnen liggen?

Ik hoop dat je er iets mee kan

 

 

 

 

 

 

aangepast door droske
Afbeeldingen met persoonlijke info verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.