Ga naar inhoud

Kan gen webadres openen


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Ben offline geweest en ben even terug. Heb de afbeeldingen tijdelijk in bewaring gezet maar hier verwijderd.

Ik moet terug offline maar keer vanavond terug.

Graag een beetje geduld deze keer. We zijn vrijwilligers die GRATIS werken voor jullie.

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb je afbeeldingen (*) eens bekeken en daaruit blijkt dat u KPN klant bent en voor IMAP kiest

Vul dan bij de inkomende server instelling in: mail.kpn.nl of imap.kpn.nl en gebruik niet meer je eigen domeinnaam want dat blijkt niet meer van toepassing te zijn.

Voor uitgaande mail

SMTP-adres = mail.kpn.nl of smtp.kpn.nl      En NIET mail.kpnmail.nl

 

Zie ook onderstaande bewerkte afbeelding (tenminste als je ze kunt zien):

Henk10.jpg.77c578f6f13df1b9bdbabb5f2b5ef1d7.jpg

 

 

* : Omdat de geplaatste afbeeldingen privacy gevoelige data bevatten heb ik ze verwijderd.

 

aangepast door droske
Wijziging: Zie tekst in het blauw en toevoeging bewerkte afbeelding
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb microsoft om hulp gevraagd. Zij hebben ingelogd op mijn pc en uiteindelijk alles ingesteld. Was wel een probleem. Omdat ik mijn eigen email adres heb en kpn als provider, zijn de instellingen qua poorten het lastigste. Maar dat is gelukkig met veel moeite opgelost. Voor zover ook jullie nog bedankt natuurlijk!!👍

 

Maar............ ik moest nog wat software installeren. Zo had ik nog een schijf van System Mechanic. Ik vrolijk instaleren en zelfs een betalende update gebruikt. Ik start de pc opnieuw op. Nu hebben we een nieuw probleem. 

Het beginscherm van Windows met de datum en tijd, zegt:

 

Er is iets gebeurd en uw pincode is niet beschikbaar. Klik om uw pincode opnieuw in te stellen. "Pincode instellen"

 

Als ik daarop klik kom ik in een loop terecht. of het beginscherm met datum en tijd, of met de boven vermelde opdracht. Verder kom ik niet. 

 

Weten jullie hier raad op?


(ik kan alleen via mijn laptop werken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld op dit nummer: 0205001500

Ik kreeg een zeer vriendelijke dame aan de lijn met een buitenlands accent. Ik moest wat handelingen plegen en dan kon zij mijn pc overnemen. Zo hebben we samen het Outlook probleem opgelost! 👍

 

Overigens werkt mijn pc weer. Bij het opstartscherm (waar je moet inloggen) shift indrukken en opnieuw opstarten. Dan kom je in een blauw scherm met een aantal mogelijkheden terecht. Ik heb Windows laten herstellen met behoud van gegevens. Maar, toen hij weer opstartte, moest ik wel een aantal software opnieuw installeren. Uiteindelijk werkt hij weer. Pfffhhh.......... 🙄

aangepast door henkbruijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, henkbruijn zei:

Ik heb gebeld op dit nummer: 0205001500

Ik kreeg een zeer vriendelijke dame aan de lijn met een buitenlands accent. Ik moest wat handelingen plegen en dan kon zij mijn pc overnemen. Zo hebben we samen het Outlook probleem opgelost! 👍

 

Overigens werkt mijn pc weer. Bij het opstartscherm (waar je moet inloggen) shift indrukken en opnieuw opstarten. Dan kom je in een blauw scherm met een aantal mogelijkheden terecht. Ik heb Windows laten herstellen met behoud van gegevens. Maar, toen hij weer opstartte, moest ik wel een aantal software opnieuw installeren. Uiteindelijk werkt hij weer. Pfffhhh.......... 🙄

Ja dat is het klantenservice nummer van Microsoft.

 

Het herstellen wat je heb gedaan is Windows opnieuw instellen en dan klopt het dat je daardoor bepaalde programma opnieuw moet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, henkbruijn zei:

Ik heb microsoft om hulp gevraagd.

Dat is dan uiteindelijk nodig omdat je nauwelijks gebruik maakt van mijn adviezen. Ik heb hier mijn tijd zitten verprutsen maar het zal me niet meer overkomen Henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/5/2021 om 19:56, droske zei:

Dat is dan uiteindelijk nodig omdat je nauwelijks gebruik maakt van mijn adviezen. Ik heb hier mijn tijd zitten verprutsen maar het zal me niet meer overkomen Henk.

 

Droske dat is onzin. Ik heb al jaren contact met jullie over allerlei uiteenlopende zaken en altijd alle raad opgevolgd. We hebben nooit ergens problemen over gehad. Nu had ik ook de raad opgevolgd, maar ik kwam in meer problemen, wat me nu eigenlijk te lang ging duren. En om jullie niet steeds met moeilijke vragen te belasten heb ik rigoureus gehandeld.
Ik ben juist enorm blij met jullie, omdat ik jullie kennis en behulpzaamheid enorm respecteer. Het heeft mij uit heel veel problemen geholpen. Dus ..............

 

In mijn vragen kwam het bios aan de beurt. Het duurde lang voor dat opstartte ( 30 sec). Ik heb ontdekt dat het door een oude HP laserjet kwam. Misschien een tip in zo'n geval, dat de randapparatuur via USB voor zo'n probleem kan zorgen.

 

Dit topic kan gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je dat melden en wachten tot EEN GRATIS helper tijd voor je heeft.

 

Hier een voorbeeld van een advies waar ik nadien van u geen vervolg van heb kunnen lezen.

 

Op 15/5/2021 om 19:11, droske zei:

Ik dacht het al. Dat komt normaal wanneer minstens één van de vorige commando's niet juist was.

 

Doe het nog eens helemaal opnieuw Je moet kunnen lezen dat die services gestopt zijn, zo niet heeft het geen zin om door te gaan.

 

Bovenstaand antwoord gaf ik je nog dezelfde dag en toch heb je er niets mee gedaan omdat je ongeduldig was. Als je gratis hulp wenst moet je al eens wat geduld hebben. Hulpverlening doe ik hier als ik er tijd voor heb. In deze tijd van het jaar heb ik ook mijn werk in de tuin. Toch kom ik tussendoor even op mijn pc kijken of iemand in de topics waar ik actief ben geantwoord heeft. Ik leg dan dus even mijn tuinwerk neer. Als het dan zo afloopt zoals hier dan ben ik teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.