Ga naar inhoud

Kan gen webadres openen


henkbruijn

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, droske zei:

Dan moet je dat melden en wachten tot EEN GRATIS helper tijd voor je heeft.

 

Hier een voorbeeld van een advies waar ik nadien van u geen vervolg van heb kunnen lezen.

 

 

Bovenstaand antwoord gaf ik je nog dezelfde dag en toch heb je er niets mee gedaan omdat je ongeduldig was. Als je gratis hulp wenst moet je al eens wat geduld hebben. Hulpverlening doe ik hier als ik er tijd voor heb. In deze tijd van het jaar heb ik ook mijn werk in de tuin. Toch kom ik tussendoor even op mijn pc kijken of iemand in de topics waar ik actief ben geantwoord heeft. Ik leg dan dus even mijn tuinwerk neer. Als het dan zo afloopt zoals hier dan ben ik teleurgesteld.

Dat vind ik echt heel erg jammer. De topics in het verleden laat toch echt wel zien dat ik alles heel serieus neem en het zeer respecteer. Ook snap ik dat het antwoord niet direct gegeven kan worden. Dat is nooit een probleem geweest.
In dit geval zeg ik sorry. Want ik wil niet dat je denkt dat ik het niet waardeer. Kijk even naar al mijn vorige inzendingen. Dan zie je hoe gelukkig ik ben met jullie medewerking. In dit geval nogmaals sorry. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb je als lid altijd erg gewaardeerd en was daarom nu toch wel teleurgesteld. Zand erover Henk.

Tot een volgende keer en nog veel computerplezier.

 

Ik sluit nu dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.