Ga naar inhoud

digitale handtekening


Aanbevolen berichten

Dag Hensyr,

 

ik had mijn probleem aangekaart bij "itsme" waarop ik een nogal cru antwoord kreeg dat ik dan maar een virtualbox met windows moest installeren. Ik ben dan ook zo vrij geweest om een even cru antwoord terug aan hen te zenden waarop ik volgende van hen toegestuurd kreeg:

 

"Beste

Bedankt voor uw feedback.

We hebben deze situatie al eerder tegengekomen en daarom wordt er op dit moment een nieuwe crossplatform plugin ontwikkelt die ook op Linux zal werken. Er is momenteel een Beta versie die nog wat verbeteringen nodig heeft alvorens deze gelanceerd kan worden. Het product team werkt eraan en ik zal binnenkort een nieuwe update geven op deze mail om u er attent op te maken dat u via Linux een account kan aanmaken (juni-juli).

Op deze moment kan ik enkel vragen om geduld te hebben of om de tips van mijn collega te gebruiken indien mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten"

 

Ik hou u ook verder op de hoogte moesten ze mij nog iets laten weten zodat ik niet al te veel van uw tijd moet roven. Alvast weerom bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo francoisdb,

alvast bedankt voor je uitleg echter, dit is nu net hetgeen ik wil doen maar daar geraak ik niet. Als ik een account wil aan maken krijg ik dus op een bepaald moment:

 

Om door te gaan moet de Connective browser package geïnstalleerd zijn

Annuleren
Installeren
 
Klik ik dan op installeren krijg ik het volgende te zien:
 

This operating system is not supported

Your operating system is not supported

en dat is dus mijn probleem, ik geraak niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.