Ga naar inhoud

Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC


Irmaxx59

Aanbevolen berichten

Tja, dàt is me ook een raadsel. 'De wonderen van de computer' is niet direct een tevredenstellend antwoord vermoed ik?

'k Heb er dus ook geen verklaring voor. De wijzigingen worden niet opgeslagen, waar wàt dit veroorzaakt: die oorzaak kan op verschillende terreinen liggen

te beginnen met een mogelijk foutje in een bepaald bestand, foutje op je schijf en nog zoveel meer.

Maar ben je nu ook verder geraakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Irmaxx59 zei:

Ik heb het idee, dat mijn initiële vraag/probleem een beetje uit het oog is verloren.

 

Neen hoor, we zijn beiden nog mee. En beiden (Passer en ikzelf) hebben tips aangereikt die tot een herstel van je Outlook probleem kunnen leiden.

Geen van beiden heeft je in de waan gebracht dat er een restore nodig is om je probleem op te lossen. Omdat je vreest dat de herstel procedure die Passer je heeft aangereikt verlies van je mails, contactpersonen, enz. tot gevolg zou kunnen hebben heeft Passer je trachten gerust te stellen door te zeggen dat je in het slechtste geval altijd nog de recentste backup van je PST bestand kun terug zetten (importeren / restore).

 

Maar doe eens een herstel van je Microsoft Office 2016. Daar kun je absoluut niets mis mee doen. Hierdoor wordt in alle Office 2016 onderdelen naar eventuele fouten gezocht en indien aanwezig hersteld. Misschien volstaat deze simpele bewerking al om je probleem op te lossen.

 

Sluit alle eventueel geopende onderdelen van Office (Word, Excel, PowerPoint, enz.)

Ga via START naar Instellingen – Apps

Scrol in de lijst Apps en onderdelen naar Microsoft Office (2016, 2019 of 365) en klik er op.

Klik op Wijzigen.

 

afbeelding.png.181fcfc2490533976c44b8940ca64277.png

Bevestig met Ja.

afbeelding.png.36bfb843c313eea7d339d9d118a2b359.png

 

In het volgende venstertje moet je uw keuze bevestigen door ook hier op Herstellen te klikken.

 

354759679_Officeherstellen002.JPG.00f73fe6e781c2c402cfa0a0d429905c.JPG

Laat deze procedure maar even zijn gang gaan en herstart na afloop de computer.

Als het probleem nog niet is opgelost herhaal dan de herstelprocedure doch kies nu voor Online herstellen.

We kijken uit naar het resultaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer & @Droske

Heren, mijn welgemeende excuses voor de verwarring die ik heb veroorzaakt!

 

Jullie laatste post hebben mij doen inzien, dat ik jullie verkeerd heb begrepen.  Ik ben de laatste tijd flink 'in de lappenmand' waardoor ik

nu pas snap wat er wordt bedoeld met Herstellen.  Sorry!

 

Ik heb eerder gemeld dat ik Microsoft Office heb hersteld, maar dat klopt dus niet.  Ik kan jullie helaas niet direct op de hoogte houden

van het resultaat, want dit alles speelt zich af op de PC van mijn vrouw en daar 'mag' ik dit soort acties alleen maar uitvoeren als zij

er regelmatig/dagelijks last van heeft.... 🤨  De consequentie is wel, dat de lijst voor het aanvullen leeg zal zijn na de betreffende actie.

Momenteel werkt alles weer 'normaal', dus ik kan nog niets doen....

 

Nogmaals excuus en heel erg bedankt voor jullie geduld en jullie input. 👍

Ik weet nu wat ik kan doen met dit probleem.  Ook weet ik nu dat er zoiets is als 'Herstellen'.... wist ik niet.  Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, Irmaxx59,

zo iets kan gebeuren, zeker als je 'in de lappenmand' zit/ gezeten hebt. ('k hoop dat je er snel 'uit' bent!)

 

Maar goed: kijk het maar even aan en als het moet, kom je er maar op terug !

 

Ook namens Droske: graag met je meegedacht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.