Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook.exe


Gast glory1891

Aanbevolen berichten

Gast glory1891

Telkens ik de pc wil uitschakelen (XP) komt er een grijs kader met daarin volgende mededeling :

programma beeindigen : outlook.exe met twee keuzemogelijkheden om op te klikken, met name 'annuleren' en 'programma beeindigen'.

En deze tekst : dit programma reageert niet.

Klik op annuleren als u terug wilt gaan naar windows en de status van dit programma wil controleren.

Klik op nu beeindigen als u het programma onmiddellijk wilt afsluiten.

Als u het programma nu beeindigt gaan alle niet opgeslagen gegevens verloren.

Ik dien te klikken op 'programma beeindigen' indien ik wil dat de pc zich uitschakelt,zoniet gebeurt er niets.

Onlangs bleef zo mijn pc urenlang draaien terwijl ik van huis weg was,in mijn haast had ik afgesloten,niet bewust van het feit dat er zo'n kader zou volgen!

Kan iemand me vertellen wat dit betekend en wat ik eraan kan doen?

Uiteraard gebeurd dit enkel als ik tijdens de sessie Outlook Express heb geopend en dit programma bijvoorbeeld geminimaliseerd op de achtergrond draaiende is.

Dit probleem is plotseling opgedoken schijnbaar vanuit het niets een paar weken geleden,ben het echt moe nu !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein probleempje met je verhaal : outlook.exe is - bij mijn weten - een onderdeel van Outlook (behorend bij van MS Office) ... en verder heb je het over Outlook Express (wat een stand-alone mailprogramma is verbonden met Internet Explorer). Welk van de twee gebruik je nu effectief ? Is een wereld van verschil :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast glory1891

Het maakt niet uit of ik Outlook afsluit via 'bestand-afsluiten' of door middel van een klik op het rode kruis rechts bovenaan.

Het Outlook-pictogram blijft in de werkbalk rechts onderaan het scherm staan bij het klokje e.d.,en ik kan Windows niet afsluiten op de normale manier,ik moet telkens bevestigen wat ik wil doen met 'outlook-exe'.

Vervelend!

Dit duurt nu ongeveer een kleine maand,dit euvel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.