Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tom Tom downloads


Gast cvegmond

Aanbevolen berichten

Gast cvegmond

Hallo, Sinds december heb ik een Tomtom. Het installeren van TomTom Home is niet gelukt. Ik krijg aan het eind van de installatie de foutmelding 0x80004005. Ik kan via internet de site wel benaderen, maar ik kan bijvoorbeeld geen software downloaden. Onlangs heb ik een abonnement gekocht voor flitslocaties en als ik die wil downloaden krijg ik ook de melding 0x80004005. Via google werd ik gewezen op de site error-fix. Die gaf een melding van heel veel fouten, zoals registry problems, Junk files. De aantallen waren zo hoog ongeveer een paar duizend, dat ik er niets mee durfde te doen. Is het verstandig om dit te laten fixen of niet?

Geen idee of het aan Windows Vista ligt of aan Internet explorer 7 ligt, maar ik hoop dat er een oplossingis voor dit probleem.

Alvast bedankt!

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast cvegmond

Helaas, ook dit lukt niet. Op google heb ik gelezen dat er veel meer mensen zijn die met tomtom problemen hebben, maar ik heb nergens iets over een oplossing kunnen lezen.

gr.

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Helaas dezelfde foutmelding. Het heeft wel even geduurd voordat ik de download kon doen omdat ik gister diverse windows updates heb uitgevoerd. Internet explorer blokkeerde de site en ik kon 'm niet downloaden. Vervolgens heb ik systeemherstel gedaan en nu kom ik dus net zover als de dagen er voor.

Hopelijk heb je nog een andere optie om te proberen.

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Hallo Robke,

Installeren ging wel en het scannen ook, maar als je het wilt laten fixen moet je het voor 40 dollar aanschaffen. Klopt dit?

Ik kreeg wel een melding dat er 728 punten waren gevonden.

Com/ActivX 204; Appl. Paths 2; uninstall entries 394; file extensions 8; windows fonts; help files 4; I.E. typed URLs 2; search ass. MRU list 2; Media RMU list 1; Shared dlls 13; Sound and Appl. Events 94; windows start up 1.

Doe ik er verstandig aan om het aan te schaffen? Het is toch best veel geld.

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Ik ontdek zojuist dat ik niet de trial versie had geinstalleerd. Dat heb ik nu wel gedaan. Er zijn 1044 problemen gevonden waarvan er 33 met de trial versie zijn verwijderd. Blijven er nog 1011 problemen over.

Gr. Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Hallo Robke, Ook hiervoor moet ik betalen. De scan trof 6000 problemen aan. Het worden er steeds meer. Onduidelijk is hoeveel je moet betalen.

Ik heb de laptop van mijn werk meegenomen en daar ging het wel op.

Wel balen dat het op mijn laptop niet lukt en dat die vol zit met problemen.

In elk geval bedankt voor je hulp, maar ik blijf open staan voor alle tips.

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.