Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tom Tom downloads


Gast cvegmond

Aanbevolen berichten

Staat er in het programma nergens een knop "undo" of Backup"? Als je dit hebt moet je enkel deze backup selecteren en dan wordt alle terug gezet.

Ik ben aan het zoeken geweest voor het programa maar als ik in Google zoek naar registry fix kom ik veel programma's tegen die zo noemen. Maar uiteindelijk is dit voor alle registry fixers hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast cvegmond

Hallo, het probleem is opgelost. Op de c schijf staat een map met swsetup drivers en blue tooth, aanklikken en updaten.

Alvorens ik dit deed heb ik me weer laten verleiden om driver detective te downloaden. Op een of andere manier kan ik die niet via programma's verwijderen omdat ik ze niet zie staan. Ik heb het programma overigens niets laten fixen.

Dit kan ik overigens ook niet met combofix/u doen. Ik krijg dan een melding dat het programma niet wordt gevonden. De enige mogelijkheid om al die programma's te verwijderen, is volgens mij gewoon deleten.

P.S. Daarom nog niets met ccleaner kunnen doen.

Groet

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan ik overigens ook niet met combofix/u doen. Ik krijg dan een melding dat het programma niet wordt gevonden. De enige mogelijkheid om al die programma's te verwijderen, is volgens mij gewoon deleten.
Als je de opdracht zo hebt ingetikt zoals ze hierboven staat combofix/u dan werkt dit inderdaad niet. Er moet een spatie vóór de slash gelaten worden combofix /u dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Hallo, dat met de spaties had ik ook al geprobeerd, maar dan gaat het programma weer zoeken naar besmette bestanden. Ik dacht dat ik misschien iets verkeerd had gedaan, maar het programma blijft de scan uitvoeren en het programma is ook niet verwijderd.

Groet

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Hallo, Combofix heb ik handmatig verwijderd. Daarna heb ik ccleaner volgens instructies uitgevoerd. Megaveel fouten zijn er hersteld.

Kape en iedereen die gereageerd heeft, allemaal ontzettend bedankt voor jullie deskundige hulp en geduld.

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.