Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tom Tom downloads


Gast cvegmond

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast cvegmond

Hallo Dj ke en Robke. Zover ben ik niet gekomen. Zojuist heb ik het weer geprobeerd en als ik het wil installeren, moet ik een code invoeren. Die code kan ik bekomen door een sms naar 7222 te sturen. Om dit nummer te checken heb ik op google gekeken en daar hele nare berichten over gelezen. Ook van een helpforum en ieand die een programma wilde installeren.

Ik blijf hopen op een oplossing.

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cvegmond

Hallo Yannick,

Ik heb gedaan wat je schreef en ik kwam toen bij free registry fix. Er zijn 1881 problemen ontdekt, waarvan er 100 gratis zijn gefixed. Als ik nog meer wil fixen, moet ik upgraden en betalen.

Ik denk dat er niets anders op zit dan er voor te betalen. Alvorens ik dit ga doen, welke adviseren jullie?

Groeten,

Corrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de setup even op mijn telenet-host gezet zodat je hem direct kan downloaden:

ccsetup218.exe

Het feit dat je altijd registry scanners krijgt, is omdat er volgens mij malware aanwezig is op je computer. Deze setup heb ik ook tijdelijk op mijn server gezet.

Hierbij geef ik je uitleg hoe je met HiJachThis een logje maakt en post op het forum. Kape zal deze dan zo snel mogelijk nakijken.

Download hier HiJackThis

Voer de setup uit door te dubbelklikken op HJTInstall.exe

Als de setup klaar is, dubbelklik je op het nieuwe icoon op je bureaublad. (Opgelet: Als je Vista gebruikt, klik rechts op het icoon en kies voor uitvoeren als administrator)Klik dan op "Do a systemscan and save a logfile" en post het logje in je volgend bericht.

Kape zal je log zo snel mogelijk controleren en je verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - (no file)

O9 - Extra button: (no name) - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - C:\Windows\bdoscandel.exe (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Uninstall BitDefender Online Scanner v8 - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - C:\Windows\bdoscandel.exe (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.

Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.