Ga naar inhoud

Internet verbinding


james48

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Digicafee zei:

Inderdaad, je kan geen 2 internetverbinding tegelijk aktief hebben ... dit is normaal gedrag.

Bedankt, ik wist niet dat VPN een eigen internetverbinding opeist.

Ik wil tot slot voor de zekerheid graag weten of de manier zoals de internetverbinding nu ingesteld is juist is, of dat U misschien een beter advies heeft, alstublieft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er in een naam hé : VPN eist geen eigen internetverbinding op, het is er gewoon één !

Volgens mij is het zo OK - tenminste als het overschakelen beetje vlot gaat ...

  • als je PC opstart en géén VPN zou je internet moeten krijgen op je Ziggo netwerk ;
  • als je VPN opstart zou je die internetverbinding moeten zien verschijnen op de VPN (en het is min of meer normaal dat het een tijdje duurt voor de vermelding verdwijnt uit de Ziggo - eigenlijk is de switch ogenblikkelijk, maar die meldingen gebeuren met enige vertraging )
  • als je dan VPN dichtgooit zou internet terug moeten schakelen naar Ziggo.

Test het zo eens en als het zich zo gedraagt ben je klaar.

Verdere configuratie indien het niet zo zou zijn kan ik je niet mee helpen : ik gebruik noch VPN (want doe niets dat geheim moet blijven) noch Ziggo ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Digicafee zei:

Wat is er in een naam hé : VPN eist geen eigen internetverbinding op, het is er gewoon één !

Volgens mij is het zo OK - tenminste als het overschakelen beetje vlot gaat ...

  • als je PC opstart en géén VPN zou je internet moeten krijgen op je Ziggo netwerk ;
  • als je VPN opstart zou je die internetverbinding moeten zien verschijnen op de VPN (en het is min of meer normaal dat het een tijdje duurt voor de vermelding verdwijnt uit de Ziggo - eigenlijk is de switch ogenblikkelijk, maar die meldingen gebeuren met enige vertraging )
  • als je dan VPN dichtgooit zou internet terug moeten schakelen naar Ziggo.

Test het zo eens en als het zich zo gedraagt ben je klaar.

Verdere configuratie indien het niet zo zou zijn kan ik je niet mee helpen : ik gebruik noch VPN (want doe niets dat geheim moet blijven) noch Ziggo ...

Het klopt wat je schrijft Digicafee, nadat ik VPN dichtgooi, verschijnt er direct Ziggo Internet Access, na het inschakelen van VPN staat er een aantal seconden daarna Ziggo, No Internet Access.

Wat mij betreft is deze Topic opgelost, met dank aan Digicafee en PC-Helpforum.

 

Met vriendelijk groet,

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.