Ga naar inhoud

Laptop start niet door.


terrin

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn dochter heeft een probleem met haar laptop Acer Aspire ES 15 

Ineens viel de laptop uit, als ze terug opstart en geeft hij deze twee regels : De installatie herstellen

                                                                                                                             Wijzigingen aan de computer ongedaan maken ....

Meer doet hij niet, valt dan steeds uit.

 

Graag een hulpje 

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het heeft iets weg van een mislukte onderdelenupdate.

Zat de pc aan de stroom toen dat gebeurde?

 

19 minuten geleden, terrin zei:

Heb haar ook eens voorgesteld om in veilige modus op te starten.

Maar met de F8 toets werkt het niet, en ik weet ook niet welke toets ze daarvoor moet gebruiken ?

 

Standaard  werkt dat met geen enkele toets onder Windows 10 met EUFI BIOS.

Het kan wel zo:

 

Maar als je dan toch in de Windows herstelomgeving bent geraakt kies dan eerst eens voor Automatisch herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, droske zei:

Het heeft iets weg van een mislukte onderdelenupdate.

 

Dat is het ook.

 

Normaal zou je na een drietal mislukte opstarts in de Windows herstelomgeving moeten komen. De computer moet dus tussentijds helemaal zijn afgesloten, desnoods door zelf de startknop een tiental seconden ingedrukt te houden.

In de Windows herstelomgeving klik je achtereenvolgend op Problemen oplossen - Geavanceerde opties

Daarna, indien beschikbaar, klikken op Teruggaan naar vorige versie of Opstartherstel  of Automatisch herstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je precies onder een installatie kopie? Ik versta dat als zijnde een systeem back-up van een clean installatie, al dan niet gebruiksklaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.