Ga naar inhoud

Laptop start niet door.


terrin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je naar het Acer Portaal gaat, krijg je dan support van Acer zelf (bv. nieuwe drivers, BIOS enz.)?

Verleden week met een andere Acer laptop kreeg ik de boodschap "We are sorry to inform you that this product is no more supported since 2019", met alle problemen van dien.

Eventueel bezorg je ons het volledige productnummer (Aspire ES15 *** *** ***) dan zoeken we het wel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ictknechter zei:

Ik bedoel dat je met media creation tool een opstart bare usb kan maken met windows 10. En zo ook in een herstelruimte komt je kan controleren op opstart fouten en desnoods een kopie terugzetten.

Dat is zeker een optie om in de geavanceerde opstartopties van Windows te komen.

Omdat ik het bijna zeker is dat het probleem ontstaan is bij een mislukte onderdelenupdate is de kan groot dat eventueel eerder gemaakte systeemherstelpunten verwijderd zijn.

Als je over een systeemkopie beschikt dan kun je die via die weg terug zetten maar vergeet niet dat je daarbij terugkeert naar de stand van zaken van de datum van die systeem kopie. Alle wijzigingen en dus ook toevoegingen die je sinds die datum hebt uitgevoerd gaan dan verloren. Daarom stelde ik je eerder voor om eerst , indien beschikbaar, Teruggaan naar vorige versie of Automatisch herstellen uit te voeren. Opstartherstel is ook een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, terrin zei:

Ik zou deze laptop wel eens willen opnieuw instellen met media creation tool,

maar hoe (welke toets of .....) geraak ik in pc opstarten met usb stick ?

Want ik geraak niet verder zoals het filmpje laat zien .

Ik had dit bericht van u gemist. :blush:

 

Bedoel je hiermee een volledige nieuwe (clean) installatie uitvoeren? Dat zou ik je zeker aanbevelen als de huidige installatie al wat jaren dienst doet. Je moet dan wel over de nodige back-ups van je bestanden en programma licenties beschikken hé.

 

Nadat je een opstartbare USB stick op basis van MediaCreation Tool hebt aangemaakt dan kun je daarvan opstarten door tijdens de opstart van de laptop naar het opstartmenu te gaan door op de F12 toets te drukken (tokkelen).

Selecteer in het opstartmenu je USB-stick en druk op ENTER.

 

Naar fabrieksinstallatie gaan gaat bij Acer normaal gezien door op Alt+F10 te drukken bij het opstarten. Let wel, hierbij wordt ook alle bloatware geïnstalleerd en natuurlijk de Windows versie van bij aankoop van je laptop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

Ik geraak ( laptop naar het opstartmenu te gaan door op de F12 toets te drukken (tokkelen).) er niet in.

Heb ook alle F toetsen eens gebruikt maar geen enkele waar ik ermee inkan.

Toch nog wat hulp nodig.

p.s in F2 toets geraak ik wel hierin (zie bijlage)

 

 

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/6/2021 om 14:54, p38cyq zei:

Als je naar het Acer Portaal gaat, krijg je dan support van Acer zelf (bv. nieuwe drivers, BIOS enz.)?

Verleden week met een andere Acer laptop kreeg ik de boodschap "We are sorry to inform you that this product is no more supported since 2019", met alle problemen van dien.

Eventueel bezorg je ons het volledige productnummer (Aspire ES15 *** *** ***) dan zoeken we het wel op.

Graag een antwoord? wat is het volledige productnummer?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

Ben toch maar naar  fabrieksinstallatie gegaan dat je aangaf in vorige bericht .

 door op Alt+F10 te drukken bij het opstarten

En nu werkt hij perfect terug.

Hartelijk bedankt voor je informatie hulp !!!!!

Je kunt dit topic afsluiten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.