Ga naar inhoud

Scherm bevriest


Yoyo

Aanbevolen berichten

Druk op de Windows + R toets en in het uitvoervenster typ je perfmon /rel en druk op enter.

Er word een overzicht van de betrouwbaarheidscontrole gemaakt zoals in de onderstaande afbeelding.

 

Betrouwbaarheidscontrole.PNG.ecc7e57fa98df109672c766b6c179684.PNG

 

Als je nu op de rode X klikt krijg je een beschrijving van wat er toen gebeurt is.

Bij mij is dat stroom uitval geweest maar daar worden ook programma's genoemd die niet goed meer werken.

 

 

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Dank voor de de betrouwbaarheidscontrole.

Er zijn een hoop rode bolletjes, maar de laatste weken duidelijk minder.

Ik heb vastgesteld dat er vooral melding wordt gemaakt van een 

Avast Secure Browser en

Avast Update Helper : toepassing niet herconfigureerd

Ik weet niet of de oorzaak van problemen hier ligt/lag, maar ik heb deze Avast Browser verwijderd vermits deze niet gebruikt wordt.

Er werd ook gemeld "Windows werkt niet meer" en Windows niet correct werd afgesloten. De reden kan ik niet vinden.

Beter nieuws is dat momenteel gedurende een tweetal weken de PC stabiel blijft. Waarom weet ik niet.

Indien het probleem zich nog voordoet zal ik hopelijk via de betrouwbaarheidscontrole precies kunnen melden wat de oorzaak is. Ik houd jullie op de hoogte.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.